Dieter Zetsche: Τα plug-in υβριδικά μοντέλα απειλούν τα diesel

Ετοιμοι να λανσάρουν δεκάδες plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στο άμεσο μέλλον υποστηρίζουν ότι είναι οι μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων.

Ετοιμοι να λανσάρουν δεκάδες plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στο άμεσο μέλλον υποστηρίζουν ότι είναι οι μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων.
Παρακολουθώντας επί χρόνια την Toyota να κερδίζει διαρκώς έδαφος χάρη στην υβριδική τεχνολογία της, εταιρείες όπως η Mercedes-Benz, η Renault και ο όμιλος VW προωθούν την πώληση των δικών τους plug-in υβριδικών μοντέλων.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η γκάμα των υβριδικών μοντέλων μας που φορτίζονται στην πρίζα θα έχει σημαντική απήχηση, διότι συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά δύο διαφορετικών κόσμων: τις επιδόσεις και την αυτονομία των κινητήρων εσωτερικής καύσης με την αποδοτικότητα και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων ενός ηλεκτροκινητήρα» υπογράμμισε στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι ο δρ Dieter Zetsche, πρόεδρος της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz.
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι ως το 2017 η M-B θα λανσάρει 10 plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, με ρυθμό ένα όχημα κάθε τέσσερις μήνες, καθώς θεωρεί ότι αυτή η τεχνολογία αποτελεί μια οικονομικά προσιτή λύση στην πορεία προς την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.
Από την πλευρά της η Renault, η οποία έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια μια σημαντική γκάμα μικρών και μεσαίων ηλεκτρικών οχημάτων, σχεδιάζει την παράλληλη διάθεση και υβριδικών οχημάτων που θα είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά, ενισχύοντας παράλληλα την προσπάθειά της για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2 του στόλου των μοντέλων της. Σε αυτό το πλαίσιο άλλωστε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία επέδειξε στο Παρίσι το πρωτότυπο Eolab με υβριδικό σύνολο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου 75 ίππων και ηλεκτροκινητήρα, που εκλύει μόλις 22 γραμμ. CO2 /χλμ. και καταναλώνει σχεδόν ένα λίτρο καυσίμου ανά 100 χλμ.
Οσο για τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, τη Volkswagen, αυτή έχει ήδη λανσάρει το plug-in υβριδικό Golf GTE και από τον επόμενο Οκτώβριο θα διαθέτει στην αγορά και το αντίστοιχης τεχνολογίας Passat GTE με turbo βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.Σε δηλώσεις του στη γερμανική εφημερίδα «Die Welt», o επικεφαλής της VW Martin Winterkorn υπογράμμισε ότι τα υβριδικά μοντέλα θα γίνονται ολοένα και πιο προσιτά όσο οι πωλήσεις τους αυξάνονται. Δήλωσε επίσης ότι τόσο η Seat όσο και η Skoda θα μπορούσαν να προσφέρουν αντίστοιχες εκδόσεις αν η ζήτηση αποδειχθεί σημαντική.
Με δεδομένο επίσης ότι η Audi και η Porsche προσφέρουν ήδη plug-in hybrid εκδόσεις, ήταν πλέον η σειρά της Lamborghini να αποκαλύψει στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι την εκθαμβωτική Asterion των 910 ίππων, ένα supercar που αναβαθμίζει τη λογική δημιουργίας μοντέλων όπως η BMW i8, αποδεικνύοντας ότι η plug-in υβριδική τεχνολογία δεν έχει όρια.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk