Στη συνείδηση του κοινού το Yeti ήταν πάντα δισυπόστατο: ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο και ένα οικονομικά προσιτό SUV.
Η διαφορά φιλοσοφίας ανάμεσά τους είναι προφανής, αλλά η Skoda θέλησε στη δεύτερη γενιά του μοντέλου να την κάνει ευκρινέστερη, λανσάροντας ένα Yeti για την πόλη και το Yeti Outdoor για off-road περιπέτειες. Η αισθητική τους είναι όμοια με τη νέα μάσκα και τα LED φώτα ημέρας αλλά όχι ίδια, αφού το Outdoor ξεχωρίζει από τις προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, τα καλύμματα των μαρσπιέ, τις δίχρωμες μπάρες οροφής και τις «ειδικές» ζάντες. Ανεξαρτήτως σειράς, το Yeti διατίθεται για πρώτη φορά με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλήρως αυτοματοποιημένης υποβοήθησης στάθμευσης, πλήρες πακέτο αερόσακων, ηλεκτρονικά συστήματα επιτήρησης της οδικής συμπεριφοράς, ακόμη και σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού.
Αντίστοιχα αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του, με νέο τριάκτινο τιμόνι σε επτά παραλλαγές και έξυπνες λύσεις αποθήκευσης χάρη και στο σύστημα Varioflex που μεταβάλλει τον όγκο του χώρου αποσκευών από 405 ως 1.760 λίτρα ή μετατρέπει το Yeti από πενταθέσιο σε τετραθέσιο.
Ταυτόχρονα διατίθεται με στοιχεία εξοπλισμού όπως πανοραμική γυάλινη οροφή, θερμαινόμενα καθίσματα, cruise control και διζωνικό σύστημα κλιματισμού Climatronic.
Δικίνητο ή τετρακίνητο, με συμπλέκτη Haldex και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού, το Yeti εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρες και μοτέρ βενζίνης.
Στην πρώτη περίπτωση μπορεί κανείς να επιλέξει μεταξύ 1.6 TDI ισχύος 105 ίππων με εκπομπές CO2 119 γραμμ./χλμ. και 2.0 TDI 4×4, 110, 140 και 170 ίππων, στη δεύτερη υπάρχουν οι επιλογές 1.2 TSI 105 ίππων, 1.4 TSI 122 ίππων και 1.8 TSI 4×4 160 ίππων, ενώ ανάλογα με τον κινητήρα διατίθεται με μηχανικά κιβώτια πέντε –στην έκδοση 1.6 GreenLine –και έξι ταχυτήτων ή αυτόματα DSG διπλού συμπλέκτη, έξι και επτά σχέσεων.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ