Η επιτυχία φαντάζει απόλυτη. Το success story των δύο αδελφών από τη Θεσσαλονίκη που έσκυψαν πάνω στην ελληνική διατροφή και αποφάσισαν να επενδύσουν στην ελληνική τοπική παραγωγή είχε διεθνή απήχηση: ο Τζέιμι Ολιβερ διοργάνωσε παρουσίαση των προϊόντων τους στο εστιατόριό του και η εφημερίδα «Guardian» τους φιλοξένησε στις σελίδες της.

Το μπαγκράουντ υπήρχε. Ο παππούς τους διατηρούσε αλλαντοζυθοπωλείο στη Θεσσαλονίκη, ο πατέρας τους δούλευε σε πολυεθνικές τροφίμων. Εκείνοι μπορεί να στράφηκαν στις θετικές επιστήμες αρχικά, αλλά τελικά επέστρεψαν στις ρίζες τους. Η αρχή έγινε το 2008 με το μέλι. Το brand Ergon δημιουργήθηκε και ταυτίστηκε με την ελληνική γαστρονομία. Σήμερα αριθμεί περίπου 300 προϊόντα και τα αδέλφια εξαπλώνονται πλέον και με τα περίφημα μεζεδοπαντοπωλεία τους. Στόχος τους, το εξωτερικό: το πρώτο Εrgon στην καρδιά του Λονδίνου είναι ήδη γεγονός. Επεται, φυσικά, συνέχεια…

*Δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιανουαρίου 2014