Μέσα στην πανδημία πολλές επιχειρήσεις υιοθέτησαν την τηλεργασία με γνώμονα τη διασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών τους. Η τηλεργασία αναπτύχθηκε σε ευρεία κλίμακα για όσους εργαζομένους ήταν εφικτή η εκτέλεση των καθηκόντων τους εξ αποστάσεως και κυρίως από το σπίτι τους. Δεν θα αναλύσουμε τα υπέρ και τα κατά της πρακτικής αυτής αλλά θα επισημάνουμε ένα παράδειγμα πολυεθνικής εταιρείας για το πώς αντιλαμβάνεται τα νέα εργασιακά δεδομένα και τις οδηγίες που έχει δώσει στην εν Eλλάδι θυγατρική της. Η θυγατρική λοιπόν της πολυεθνικής στην Ελλάδα προχώρησε σε τρεις δράσεις ώστε να κάνει τη δουλειά των υπαλλήλων της από το σπίτι πιο εύκολη:

α) Επέτρεψε στους υπαλλήλους να μεταφέρουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό που είχαν στην εταιρεία (κεντρική μονάδα Η/Υ, οθόνη, πληκτρολόγιο, laptop) στο σπίτι.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω