Hyundai i30 Tourer

Οπως όλα δείχνουν, οι Κορεάτες ετοιμάζονται να ανανεώσουν για τρίτη φορά το μικρομεσαίο μοντέλο τους εξασφαλίζοντάς του μια ευπρόσδεκτη παράταση ζωής όσο και μια «προσιτή» ανάπαυλα στην ηλεκτρική «καταιγίδα» νέων μοντέλων.

Οι πιο ορατές αλλαγές αναμένεται να αφορούν το εσωτερικό και συγκεκριμένα τον πίνακα οργάνων, ο οποίος θα είναι πλήρως ψηφιακός ενώ αναμένεται να προσφέρεται ως standard η κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών, η οποία θα επωφεληθεί από νέα γραφικά και βελτιωμένη λειτουργικότητα.

Στοχευμένες βελτιώσεις θα υπάρξουν και στους κινητήρες που θα συμμορφωθούν με αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα, αν και η γκάμα θα εξακολουθεί να αποτελείται από μοτέρ 1,0 λίτρου και 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με αναβαθμισμένη ήπια υβριδική τεχνολογία.

Η Hyundai δεν θα παραλείψει και την αισθητική ανανέωση, οι λεπτομέρειες της οποίας παραμένουν ωστόσο κρυμμένες πίσω από το βαρύ καμουφλάζ που περιβάλλει την έκδοση Tourer. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν με αφορμή τη νέα αναβάθμιση η Hyundai θα προσθέσει και μια full hybrid έκδοση στο portfolio του μοντέλου.

VW Golf R350

Δεδομένο υπ’ αριθμόν 1: η ένατη γενιά του VW Golf θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Δεδομένο υπ’ αριθμόν 2: αυτή δεν πρόκειται να εμφανιστεί πριν το τέλος της δεκαετίας, δίνοντας άφθονο περιθώριο στη VW και σε αυτό που γνωρίζουμε ως Golf R να γράψει νέες σελίδες ιστορίας στο κεφάλαιο των hot-hatch με κινητήρες βενζίνης. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια ακόμα πιο ακραία έκφραση του Golf R, η οποία προδιαγράφεται ισχυρότερη, ελαφρύτερη και εν ολίγοις πιο σκληροπυρηνική όλων όσα έχουν προηγηθεί.

Η έκδοση αναμένεται να εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον δίλιτρο turbo κινητήρα, ο οποίος όμως για την περίσταση αναμένεται να αυξήσει την ισχύ τους στους 350 ίππους. Θα πλαισιωθεί από μια σειρά από αναβαθμίσεις που αφορούν τόσο τα μηχανικά μέρη όσο και την αεροδυναμική, οι οποίες θα στοχεύσουν στην προσφορά ακόμα υψηλότερων επιδόσεων.

Αρκεί μια ματιά σε στοιχεία όπως η νέα αεροτομή, η νέα εισαγωγή αέρα στο καπό, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και οι ελαφρού κράματος τροχοί με τις μπλε δαγκάνες για τα φρένα που… προδιαγράφουν νέο πεδίο δόξης λαμπρό για το Golf R – πιθανότατα στην ύστατη υλοποίησή του με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Renault Twingo

Ακολουθώντας την ίδια ακριβώς δημιουργική, νεο-ρετρό λογική που χάραξαν τα πρόσφατα R5 και R4, το Twingo ετοιμάζει την επιστροφή του ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.

Οπως είναι ήδη σαφές από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού, το Twingo θα μείνει εξίσου πιστό στις γοητευτικές γραμμές του πρωτοτύπου που ανέλαβε να το συστήσει στο κοινό, διατηρώντας τη χαριτωμένη ωοειδή σιλουέτα του και, φυσικά, τις ευθείες αναφορές στο απώτερο παρελθόν του. Αφετηρία και στην προκειμένη περίπτωση θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική AmpR Small, η οποία αναμένεται να φιλοξενεί μπαταρίες NMC 40 ή 52 kWh σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες 95 και 120 ίππων.

Σε πλήρη αντίθεση ωστόσο με την ευχάριστα «αναχρονιστική» αισθητική του, το Twingo αναμένεται να υιοθετήσει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Renault σε επίπεδο ψηφιακής τεχνολογίας, ενσωματώνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,0 ιντσών σε συνδυασμό με infotainment 10,1 ιντσών, επωφελούμενα αμφότερα από το νεότερο λειτουργικό της γαλλικής φίρμας με ενσωματωμένες τις υπηρεσίες της Google και πλείστες επιλογές. Στην εξίσωση συνυπολογίστε και την προσιτή τιμή του, η οποία αναμένεται να κινηθεί κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 20.000 ευρώ.

Φωτογραφίες: Automedia