Η αλλαγή του τοπίου στην κατηγορία των μικρότερων αυτοκινήτων πόλης, λόγω των επιπτώσεων που επιφέρει σε αυτή το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (με τα πρόστιμα που θα επιφέρουν οι υπερβάσεις των ορίων τα οποία θα τεθούν σε ισχύ τους επόμενους μήνες) αλλά και της διακοπής παραγωγής μοντέλων όπως τα Opel Adam, Ford Ka και των εκδόσεων με θερμικούς κινητήρες των VW up, Seat Mii και Skoda Citigo, δίνει την ευκαιρία στη Hyundai να ξαναβγεί μπροστά παρουσιάζοντας την τρίτη γενιά του i10.

Η κεντρική ιδέα

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω