Ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά και η ενεργειακή και κοινωνική κρίση προστέθηκαν σε ένα διεθνές τοπίο που χαρακτηρίζεται από διαρκώς αυξανόμενες περιβαλλοντικές και κοινωνικές προκλήσεις.

Προηγήθηκαν η οικονομική κρίση, η πανδημία COVID-19 και η κλιματική αλλαγή (με όλο και πιο έντονα τα δείγματά της). Στο ζοφερό αυτό τοπίο η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποκτά συνεχώς μεγαλύτερο βάρος και σημασία, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν μεθόδους, δράσεις και τρόπους με σκοπό να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο. Παράλληλα, όπως φανερώνουν έρευνες από μεγάλα ιδρύματα, οργανισμούς και πανεπιστήμια σε όλον τον κόσμο, η ΕΚΕ, εκτός φυσικά από το να παίζει καθοριστικό ρόλο στη χάραξη της στρατηγικής μιας επιχείρησης, είναι και κάτι που εξετάζουν οι stakeholders, μελετούν οι καταναλωτές πριν επιλέξουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, σκέφτονται οι επενδυτές πριν επενδύσουν κεφάλαια αλλά και κρίνουν οι εργαζόμενοι πριν επιλέξουν μια επιχείρηση για να ενταχθούν στο δυναμικό της.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω