Εφτασε και στο Κοινοβούλιο η υπόθεση του πλοίου που έχει εγκαταλειφθεί στα Δωδεκάνησα εδώ και δέκα μήνες - Τι απαντά το υπουργείο για τη διαδικασία απομάκρυνσής του
Όλο και περισσότεροι επισκέπτες επιλέγουν να παρατείνουν τη διαμονή τους για να απολαύσουν έναν προορισμό μετά τις ώρες εργασίας ή το Σαββατοκύριακο.
Στη Βουλή έφτασε το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Οι δέκα πρώτες σε μεταφορική ικανότητα ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών ελέγχουν το 85,4% του παγκόσμιου στόλου.
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Ο τουρισμός στην Ελλάδα συγκεντρώνει το 11% όσων αναζητούν «ήλιο και θάλασσα», σύμφωνα με έκθεση - Ο Αύγουστος, η κλιματική αλλαγή και το αεροπλάνο.
Οι διατάξεις στο νέο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμόγια όσον αφορά το Airbnb συγκεντρώνουν τις πρώτες αντιδράσεις των τουριστικών επιχειρήσεων.
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Το παράδειγμα της γραμμής Θήρας - Ίου.
Τα slots, που είναι αρκετά διαδεδομένα στις αερομεταφορές, εξασφαλίζουν τα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες στα λιμάνια.
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμου ο Χρήστος Στυλιανίδης για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Τα παραδείγματα της Μυκόνου και της Σαντορίνης «χτυπούν» καμπανάκι για τον τουρισμό. Η ανάγκη στροφής σε πιο βιώσιμες λύσεις
Πρόκειται για ξενοδοχειακές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας αλλά κυρίως παραθαλάσσιες, που «αναζητούν» ένα νέο πιο ελπιδοφόρο μέλλον.
Στα 2 εκατ. ευρώ οι περυσινές οφειλές σε Έλληνες ξενοδόχους.
Πώς προχωρά η διαδικασία αναβάθμισης των λιμανιών - Τα project σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη
«Κρυφτούλι» με τις μεταγγίσεις πετρελαιοειδών φορτίων από δεξαμενόπλοια του «σκιώδους στόλου» που έχει δημιουργήσει η Ρωσία για να παρακάμψει τις διεθνείς κυρώσεις.
Στα 215,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι εισροές των θαλάσσιων μεταφορών στο ισοζύγιο της χώρας από την έναρξη της δημοσιονομικής κρίσης το 2010 μέχρι το 2023.
Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας, Νίκος Λιάπης, μιλάει για την ένταξη της ναυτιλίας στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Ρύπων
Οι επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα ανάγκασαν σχεδόν όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να πλεύσουν γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, προσθέτοντας 10% στις μέσες αποστάσεις πλεύσης και στη ζήτηση πλοίων.
Aναμένεται να φτάσει σε περίπου 625-685 εκατομμύρια τόνους ετησίως το 2040 – Nέες επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα
Η μικρή αύξηση του στόλου σε συνδυασμό με την αύξηση των αποστάσεων πλεύσης λόγω της κατάστασης στον Κόλπο του Αντεν και στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και των συνεπειών των κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη ζήτηση