Εδώ τα πράγματα δεν είναι αυτό που δείχνουν, αλλά εκείνο που σημαίνουν. Μια κουρτίνα που ανεμίζει είναι το ίδιο το καλοκαίρι που μπαίνει από το παράθυρο.
Ο Τάσος Μαντζαβίνος λατρεύει και φοβάται τη θάλασσα. Είναι δηλαδή παθιασμένος μαζί της. Το πρώτο πράγμα που με εντυπωσίασε στην τέχνη του ήταν οι ηρωικές φιγούρες,
Στα έγκατα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης έβλεπα τον εαυτό μου μέσα στο «Αβγό» (ανοξείδωτος χάλυβας, 1988) του Γιώργου Ζογγολόπουλου με βερμούδα, σακίδιο, απόλυτα καλοκαιρινή διάθεση και απεριόριστο πόθο για το μαγικά ανανεωτικό άγγιγμα της τέχνης.
Σχέδιο, σχεδία, πέρασμα. Το σώμα της ζωγραφικής δεν υπάρχει χωρίς τον σκελετό του σχεδίου. Ακόμα και στις πιο αφηρημένες εκδοχές της είναι σχεδιασμένη.
Τον Δεκαπενταύγουστο, στην πλακόστρωτη ασβεστωμένη αυλή της Παναγίας Στρατολάτισσας γίνεται το πιο παραδοσιακό πανηγύρι της Κύθνου.
Η χαρακτική είναι ζωγραφική με μήτρες, χρώματα και εκτυπώσεις, και μπορεί να είναι η αρχαιότερη καλλιτεχνική έκφραση του σκεπτόμενου ανθρώπου
Είπαν ότι το σχέδιο βάζει τάξη στο χάος του σύμπαντος. Οι γραμμές σύρονται και ενώνονται, κάνουν κύκλους και τρέχουν ίσια μπροστά, για να συναρμολογήσουν μια ζωγραφιά με ορατή μορφή και περιεχόμενο.
Στο παλιό μουράγιο ο Μάνος, τυλιγμένος ακόμη από θαλασσινές σταλαγματιές, αποκαλύπτει μπροστά στα εξερευνητικά μάτια μας τον μικρόκοσμο της πίνας: μέσα σε ένα «φιλντισένιο», πανέμορφο, ευρύχωρο σπίτι, ζει συντροφιά με μια γαρίδα.
Η ματιά του Παύλου Σάμιου πάνω στον κόσμο είναι από τα μέσα προς τα έξω. Είναι πολύ χαρακτηριστικά τα στιγμιότυπα της δουλειάς του που κοιτάζει μέσα από πόρτες ή παράθυρα τη ζωή έξω από την αίθουσα που έχει απαγκιάσει.
Στην Κρήτη, στην Κάσο και στην Κάρπαθο η μουσική της λύρας μοιάζει με αναστεναγμό από τα βάθη της καρδιάς του Κρητικού και του Καρπάθιου πελάγους.
Η αρπαγή της Ευρώπης μπροστά σε αυθαίρετο ή ο Ερωτας σε μπαλκόνι κρατώντας μια γάτα. Πάντα έτσι ήταν η ζωγραφική του Αλέκου Φασιανού.
Η Κρήτη ταξιδεύει καταμεσής στη Μεσόγειο με την κουλτούρα της χαραγμένη στα γονίδιά της με Γραμμική Α και Β γραφή.
Σε κάθε γωνία και μια πολυταξιδεμένη βαλίτσα υπόσχεται αποδράσεις με στυλ στα τέσσερα σημεία του πολλά υποσχόμενου ορίζοντα.
Οταν ένας μεγάλος μύστης των γραμμών και του φωτός ταξιδεύει στο Αιγαίο, είναι κοσμοϊστορικό γεγονός.
Το Αιγαίο ήταν πάντα πολυκύμαντη και πολυσήμαντη θάλασσα. Ειδικά εφέτος που πλήθυναν τραγικά τα ανθρώπινα δράματα στη θάλασσά μας, δίπλα στις αμμουδιές του Ομήρου,
Τα βαπόρια χτίζονται για να ταξιδεύουν, αλλά και όταν είναι αραγμένα κρατούν ζωντανή και ακέραιη την υπόσχεσή τους για μακρινά ταξίδια
Περπατούσα εκείνο το λαμπερό κυριακάτικο πρωινό στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας (φωτό) και είχα την αίσθηση ότι περιηγούμουν σε έκθεση της Χρύσας Βέργη.
Αναζητούσα το νεοκλασικό κτίριο όπου στεγάζεται η αίθουσα τέχνης «Αγκάθι - Κartάλος» στην Κυψέλη, στην οδό Μηθύμνης 12 και Επτανήσου, δυο δρόμους μετά τη Φωκίωνος Νέγρη,
Η Νανά Βέττα δουλεύει πολύ τα έργα της, καμιά φορά και χρόνια.