Tα crossover και τα SUV μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας όσο και το… ενδιαφέρον των πωλήσεων, ωστόσο σύμφωνα με την νεοοσύστατη εταιρεία Get Lost η συγκεκριμένη τάση δεν αποτέλεσε το ελατήριο για την συγκεκριμένη off-road παραλλαγή της Lotus Elise.

To σκεπτικό της εταιρείας που ιδρύθηκε από τον βραβευμένο αυτοκινητιστικό φωτογράφο GF Williams για το Project Safari ήταν να συνδυάσει χαρακτηριστικά που συναντάμε στα πιο σκληροτράχηλα ράλι με την χρηστικότητα που απαιτεί ένα ταξίδι στην άσφαλτο σε ένα διθέσιο «πακέτο».  Ιδανική αφετηρία για την υλοποίηση της συγκεκριμένης κατασκευής αποτέλεσε η Lotus S1 Elise η οποία για την περίσταση απέκτησε μια γενναιόδωρη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με χωμάτινα ελαστικά.

Για τη φιλοξενία τους η Elise απέκτησε διογκωμένους θόλους με μαύρα προστατευτικά ενώ, προς επίρρωση του off-road χαρακτήρα της έχει αποκτήσει επίσης και μια σειρά επιπλέον φωτιστικών σωμάτων LED. Από τις αλλαγές δεν έχουν εξαιρεθεί ούτε τα κεντρικά φωτιστικά σώματα επίσης τεχνολογίας LED αλλά και ο σχεδιασμός των εξωτερικών καθρεπτών.

Όπως θα υποθέτει κανείς πλήρως ανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση η οποία έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της μετατροπής, το αυξημένο ύψος αλλά και τα μεγαλύτερα μετατρόχια.

Κατά τα ίδια πρότυπα με την ανάλογης έμπνευσης με την Lamborghini Huracan Sterrato η απόληξη της εξάτμισης έχει μεταφερθεί στην οροφή και φιλοξενείται σε ένα πολύ χαρακτηριστικό ψαλιδωτό design που υπερίπταται της διθέσιας καμπίνας της Elise, πάνω από το roll-hoop. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία ρεζέρβας στο πίσω τμήμα όπως επιβάλλει το είδος που θέλει να εκπροσωπήσει η συγκεκριμένη κατασκευή.

Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και σε επίπεδο κινητήρα καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις, το Project Safari εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου κινητήρα K-Series της αρχέτυπης Elise ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Σε αντίθεση με ό,τι ίσως θα υπέθετε κανείς η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς αν και στην ομαλή της μεταφορά στην άσφαλτο ή όπου αλλού συμβάλλει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στα ενδότερα, η Get Lost έχει επιλέξει μια πολυτελή προσέγγιση όπου κυριαρχεί το καφέ δέρμα Alcantara ενώ σε πλήρη συμφωνία με τον προσανατολισμό της κατασκευής έχει προστεθεί και ένα χειρόφρενο όπως αυτά που συναντάμε στα αγωνιστικά ράλι.

Προς το παρόν δεν δημοσιοποιούνται άλλες πληροφορίες για την περιπετειώδη παραλλαγή της Elise παρά μόνον ότι αν υπάρξει ενδιαφέρον θα οδηγηθεί σε περιορισμένη παραγωγή. Πάντως η δημοτικότητα εκδόσεων όπως η επίσης περιορισμένης παραγωγής σχετικά πρόσφατη Porsche 911 Dakar δείχνουν ότι το εγχείρημα πιθανότατα θα δικαιωθεί.