Αναβίωση για την Ferrari Daytona Shooting Brake

Ο ανεξάρτητος κατασκευαστής Niel van Roij σχεδιάζει να αναδημιουργήσει ένα μοντέλο που θα αποτελέσει μια σύγχρονη προσέγγιση σε μια από τις πιο sui generis Ferrari.

H λονδρέζικη Νiels van Roij Design είναι γνωστή για τις πρακτικές προσεγγίσεις της σε σύγχρονες προτάσεις ή σε παλαιότερες, τρέφοντας μια απεριόριστη αδυναμία στα shooting brake αμαξώματα.

Κατά καιρούς έχει ασχοληθεί με την μετατροπή μοντέλων της Tesla, της Bentley σε εκκεντρικά shooting brake ενώ όπως έχει δηλώσει αλλά και εκφράσει έμπρακτα ο ιδρυτής της  με την κατασκευή της Ferrari Breadvan Hommage τρέφει ταυτόχρονα αδυναμία και για τις προτάσεις με το σήμα της Ferrari.

Mε τα δύο παραπάνω δεδομένα ήταν μάλλον θέμα χρόνου, η Niels van Roij να καταπιαστεί με την one-off Ferrari Daytona Shooting Brake της δεκαετίας του ’70. Επί του παρόντος έχει δημοσιοποιήσει και το σχετικό διαδικτυακό σκίτσο για την διαφαινόμενη ανακατασκευή της η οποία θα πρέπει να θεωρείται επίσης θέμα χρόνου κρίνοντας από το παράδειγμα της Breadvan.

Εν είδει επιβεβαίωσης, η ολλανδικής καταγωγής βρετανική φίρμα εξέδωσε μια λακωνική ανακοίνωση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι το επόμενο project της «θα είναι grand tourer ιταλού κατασκευαστή. Το διθέσιο μοντέλο θα επανασχεδιαστεί πλήρως υιοθετώντας εξολοκλήρου ανασχεδιασμένα panel».

Σε ό,τι αφορά το «πρωτότυπο» η Daytona Shooting Brake αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ιδιάζοντα one-off δημιουργήματα με το σήμα της Ferrari. Δημιουργήθηκε κατ΄απαίτηση του αρχιτέκτονα Bob Gittleman ο οποίος ζήτησε από τον αμερικανό εισαγωγέα Ferrari, Luigi Chinetti μια shooting brake Ferrari. Εκείνος σχεδίασε μια αντίστοιχη παραλλαγή της Daytona και απευθύνθηκε σε ένα βρετανό κατασκευαστή για την υλοποίησή της.

Αξιοποιήθηκε μια Ferrari 365 GTB/4 η οποία απέκτησε μια νέα οροφή, με γυάλινες πλευρικές επιφάνειες και πορτ μπαγκάζ επενδεδυμένο με ξύλο που παραπέμπει σε θαλασσινές κατασκευές και γιοτ.

Το επίμαχο αυτοκίνητο έγινε πραγματικότητα το 1972 και ανακατασκευάστηκε πλήρως το 2001 αλλάζοντας χέρια σε δημοπρασία το 2016.

Σε ό,τι αφορά την αναβίωσή του, σύμφωνα με τις συστάσεις η Niels van Roij υπόσχεται να δημοσιοποιήσει τα στάδια της κατασκευής στα social media και κρίνοντας από το παράδειγμα της Breadvan αλλά και τις άλλες υλοποιήσεις του κατασκευαστή η διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα προδιαγράφονται συναρπαστικά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk