Φωτογραφίες: Automedia

Όσοι θυμούνται την δεύτερη γενιά του Megane δεν μπορούν να αμφισβητήσουν την ικανότητα της Renault να τολμά σε ανεξερεύνητα πεδία και, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γαλλική φίρμα η νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου θα επαναβεβαιώσει αυτήν την τόλμη η οποία θα υλοποιηθεί προς πάσα κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η Renault αλλά και κατά το αδιάψευστο τεκμήριο των λήψεων του φωτογραφικού φακού που εντόπισε το επόμενο Megane σε δοκιμές εξέλιξης, η νέα γενιά του θα απεμπολήσει τον τίτλο του μικρομεσαίου hatchback, αποκτώντας crossover υπόσταση.

Πλην της περιπέτειας, το νέο Megane θα προσεταιριστεί και την δεύτερη δυναμικότερη τάση που παρατηρείται στην αυτοκινητοβιομηχανία, εγκαταλείποντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης προς όφελος της ηλεκτροκίνησης.

Για τον παραπάνω λόγο σφετηρία για τη νέα και πολύ διαφορετική ενσάρκωση του Megane θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία ήδη φιλοξενεί το Nissan Ariya στο πλαίσιο της συμμαχίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών και η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση0

.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βάσει των πρώτων στιγμιότυπων, το Megane δείχνει να μένει πιστό στη σχεδιαστική γραμμή του eVision Concept που η Renault παρουσίασε τον Οκτώβριο του 2020 διαθέτοντας αντίστοιχες αναλογίες αλλά και λεπτομέρειες όπως προδίδει μια παρατήρηση στη σχεδίαση της όψης του και στα μπροστινά, εξαιρετικά λεπτά LED φωτιστικά σώματα.

Παρά την μεταπήδηση σε ένα άλλο είδος αμαξώματος, το νέο Megane αναμένεται παραδόξως να είναι κατά τι μικρότερο σε μέγεθος σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή hatchback εκδοχή του. Για την ακρίβεια, όπως άφησε να εννοηθεί το αντίστοιχο concept με τις διαστάσεις των 4,21 μ. μήκους,  των 1,8 μέτρων πλάτους και των 1,5 μ. ύψους το νέο Megane θα είναι ανάλογου μεγέθους με το Captur.

Σε αντίθεση με ό,τι ενδεχομένως θα πίστευε κανείς οι νέες διαστάσεις δεν θα μειώσουν την ευρυχωρία ή την πρακτικότητά του καθώς  η αποδοτικότερη διάταξή της νέας αρχιτεκτονικής αλλά και η ηλεκτροκίνηση εγγυώνται την μέγιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων.

Βάσει των στοιχείων που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Renault, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία στην γκάμα ηλεκτρικού μοτέρ με ισχύ 218 ίππων το οποίο θα τροφοδοτεί μπαταρία 60KWh όπως συμβαίνει στη βασική δικίνητη έκδοση του Nissan Ariya. Αν και δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημα στοιχεία για την αυτονομία του, αυτή δεδομένα θα αγγίζει τα 450 χλμ.

Όπως συμβαίνει και με το Nissan Ariya το νέο Megane θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC) 130 kW κάτι που αναμένεται να του εξασφαλίζει το 80% της ενέργειας σε περίπου μισή ώρα.

Η πρεμιέρα του νέου Renault Megane θα πρέπει να αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς.