Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα έχει ήδη δώσει τις πρώτες εικόνες από την εξέλιξη του ηλεκτροκίνητου alter ego της E-Class, ΕQE, η οποία επιστρέφει στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού, αυτήν την φορά ανεπισήμως, προσφέροντας μια νέα ευκαιρία παρατήρησής της.

Αν και σε αυτή την νέα της εμφάνιση ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου το καμουφλάζ καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της, υπάρχουν ορισμένες λεπτομέρειες που προδίδουν ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Mercedes-Benz.

Πρώτο και κύριο είναι ότι όπως θα ισχύσει για την μεγαλύτερη και πολυτελέστερη EQS, το αμάξωμα της EQE θα πάρει την μορφή ενός liftback. Παράλληλα, οι τροχοί τοποθετούνται στα άκρα του αμαξώματος εξασφαλίζοντας της ένα ευμέγεθες μεταξόνιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις περγαμηνές ευρυχωρίας της.

Παραδόξως, όπως αφήνει να διαφανεί το καμουφλάζ, η EQE, σε αντίθεση με την S-Class δείχνει να διαθέτει συμβατικές χειρολαβές για τις πόρτες, ωστόσο αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στο μέλλον.

Περνώντας στα φωτιστικά σώματα, στο μπροστινό τμήμα φαίνεται να έχει τοποθετηθεί το τελικό design. Αντιθέτως πίσω, η EQE διαθέτει προσωρινά φωτιστικά σώματα για λόγους που άπτονται της νόμιμης κυκλοφορίας της.

Επίσης σε μια προσπάθεια παραπλάνησης, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz έχουν τοποθετήσει στο πίσω τμήμα δύο απολήξεις εξάτμισης οι οποίες προφανώς στην προκειμένη περίπτωση δεν χρησιμεύουν σε τίποτα παρά να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις για την ταυτότητα του συγκεκριμένου πρωτοτύπου.

Επιπλέον, όπως αποτυπώθηκε προσφάτως σε μια διαρροή από το ευρωπαϊκό γραφείο κατοχύρωσης ονομασιών η γερμανική φίρμα  έχει ήδη κατοχυρώσει τις ονομασίες EQE 43, EQE 53 και EQE 63 σχεδιάζοντας περισσότερες εκδόσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο στις οποίες συγκαταλέγονται σίγουρα παραλλαγές με την φροντίδα της AMG.

Σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα στοιχεία που αφορούν την EQE ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της EQS με την οποία η EQE θα μοιράζεται την πλειονότητα των χαρακτηριστικών της, η γερμανική φίρμα έχει υποσχεθεί αυτονομία έως και 700 χλμ.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η EQE αναμένεται να περάσει στην παραγωγή περί τα τέλη του 2021.