Η γαλλική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για τη νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του Kangoo το οποίο πριμοδοτεί με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά σε επίπεδο συνδεσιμότητας και συστημάτων υποβοήθησης και άνεσης καθώς και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα είναι διαθέσιμη από την προσεχή άνοιξη. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι θα υπάρξει και μια πιο προσιτή παραλλαγή με τα διακριτικά Express Van η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο σε εκδοχή κλειστού τύπου όσο και σε επιβατική έκδοση.

Ξεκινώντας, από την εξωτερική του εμφάνιση το Kangoo εναρμονίζεται προφανώς με την αισθητική των νεότερων μοντέλων της γαλλικής φίρμας, υιοθετώντας αντίστοιχης σχεδίασης φωτιστικά σώματα με το Kadjar τα οποία υπογραμμίζονται από LED ημέρας σε μοτίβο «C».

Την όψη του συμπληρώνουν οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες από χρώμιο ανάμεσα στη γρίλια και τον προφυλακτήρα που συνδυαστικά και με τις συνολικά πιο ανάγλυφες επιφάνειες συντείνουν σε μια συνολικά πιο δυναμική εμφάνιση.

Σημαντικότερες ωστόσο είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του τόσο σε επίπεδο διαθέσιμης τεχνολογίας όσο και σε επίπεδο χωροταξίας προς όφελος της χρηστικότητας. Έτσι, το νέο Kangoo αποκτά μια ψηφιακή οθόνη αντί του συνήθους εσωτερικού καθρέφτη η οποία προσφέρει ανεμπόδιστη ορατότητα πίσω ανεξαρτήτως της κατάστασης φόρτωσης.

Παράλληλα, η Renault εισαγάγει στο Kangoo το σύστημα Easy Side Access το οποίο ουσιαστικά, εξαλείφοντας την κεντρική κολώνα, εξασφαλίζει ανεμπόδιστη πρόσβαση από το πλάι, χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο ιδίως για τη διαδικασία φόρτωσης-εκφόρτωσης σε αστικό περιβάλλον. Κατ΄αυτόν τον τρόπο το άνοιγμα της πλευρικής θύρας του Kangoo εκτείνεται σε 1,416 μ. δηλαδή είναι σχεδόν διπλάσιο από την αντίστοιχη δυνατότητα της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.

Σε συνδυασμό με το μεγάλο πλευρικό άνοιγμα η Renault εφοδιάζει το Kangoo και με το σύστημα Inside Rack το οποίο επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων με μεγάλο μήκος με στήριξη στην οροφή χωρίς να καταλαμβάνουν χώρο στο πάτωμα.

Σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες φόρτωσης το Kangoo θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη με ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 3,3-3,9 κυβικά μέτρα για την απλή έκδοση και από 4,2 έως 4,9 κ.μ. για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο.

Σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Kangoo θα διαθέτει μεταξύ άλλων, σύστημα χειρισμού και σταθεροποίησης σε περίπτωση παρουσίας ρυμουλκούμενου, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα υποβοήθησης πέδησης και, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων.

Παράλληλα ο οδηγός του θα μπορεί να επωφεληθεί από τις λειτουργίες του νέου infotainment που φιλοξενείται σε οθόνη 7,0 ιντσών το οποίο ενσωματώνει το λειτουργικό διασύνδεσης Easy Link. To σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης συμπληρώνει οθόνη 4,2 ιντσών που παρεμβάλλεται ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, εμφανίζοντας κρίσιμες ενδείξεις.

Όλα τα παραπάνω φιλοξενούνται σε ένα νέο σχεδιασμού ταμπλό το οποίο υπόσχεται αναβαθμισμένα και πιο ανθεκτικά υλικά. Νέου σχεδιασμού και πιο εργονομικά είναι και τα καθίσματα ενώ το Kangoo υπόσχεται και περισσότερη πρακτικότητα χάρη στην πληθώρα χώρων αποθήκευσης για μικροαντικείμενα.

Επί του παρόντος η Renault δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για την γκάμα κινητήρων, ωστόσο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του diesel μοτέρ 1,5 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος. To ίδιο ισχύει και για την ηλεκτροκίνητη έκδοση για την οποία η Renault επιφυλάσσεται να δημοσιοποιήσει τα χαρακτηριστικά της σε δεύτερο χρόνο. Σε ό,τι αφορά την πιο προσιτή έκδοση Express Van η οποία επίσης θα διατεθεί τόσο ως van κλειστού τύπου όσο και σε επιβατική εκδοχή θα αντικαταστήσει το Dacia Dokker και στην Ευρώπη αναμένεται να διατεθεί μόνο στην κλειστή εκδοχή της.