Φωτογραφίες: Automedia

H ΒΜW άφησε για πρώτη φορά να εννοηθεί η πρόθεσή της για ένα νέο, ευμέγεθες SUV στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017. Αρχικά, όλοι φαντάζονταν ότι θα επρόκειτο για ένα μεγαλύτερο SUV από την Χ7 το οποίο θα υπερέβαλε επί το πολυτελέστερο τα χαρακτηριστικά της.

Ωστόσο η πραγματικότητα διαφέρει πολύ από την αρχική αυτή υπόθεση καθώς κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, οι Βαυαροί επέλεξαν να ακολουθήσουν με τις Χ7-Χ8 την ίδια στρατηγική που πρεσβεύουν οι Χ1-Χ2. Έτσι, η Χ8 θα αποτελέσει μια coupe SUV λογικής, δυναμικότερη αλλά και λιγότερο πρακτική παραλλαγή της Χ7.

Αρκεί μια ματιά στις κατ΄αντιπαράσταση εικόνες της Χ7 που έχει φορτωθεί στο φορτηγό και στην καμουφλαρισμένη Χ8 για να αντιληφθεί κανείς τις διαφορές στο σκεπτικό της σχεδίασης τις οποίες η βαυαρική φίρμα θα ενισχύσει με την παρουσία μιας έκδοσης Χ8 Μ, ονομασία την οποία έχει ήδη κατοχυρώσει.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η κορυφαία έκδοση της Χ7 αναμένεται να επωφεληθεί από τον κινητήρα 4,4 λίτρων με απόδοση 625 ίππων που εφοδιάζει τις εκδόσεις Μ Competition των Χ5 και Σειράς 5.

Φυσικά θα υπάρξουν και μικρότερης ισχύος εκδόσεις οι οποίες αναμένεται να μιμηθούν την Χ7 αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα συμπεριληφθεί στην γκάμα η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση των 265 ίππων. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο λόγω των τάσεων που επικρατούν είναι η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία με δεδομένο ότι και η Χ8 βασίζεται στην αρχιτεκτονική CLAR, αναμένεται να αξιοποιήσει τον συνδυασμό ενός turbo κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ όπως συμβαίνει και με την Χ5 45e, προσφέροντας συνδυαστική απόδοση 394 ίππων και μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία έως 80 χλμ.

Αν και προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί χρονοδιάγραμμα για την πρεμιέρα της Χ8 μια ασφαλής εκτίμηση με βάση τις δοκιμές εξέλιξης θα ήταν ότι θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2021.