Η βαυαρική φίρμα αποκάλυψε την ανοιχτή εκδοχή της Σειράς 4 η οποία σε αντίθεση με την πρώτη γενιά του μοντέλου επενδύει σε μια υφασμάτινη οροφή αντί της αναδιπλούμενης μεταλλικής.

Πλην της οροφής, η ανοιχτή Σειρά 4 διαθέτει και μια ακόμα πιο «ορατή» γρίλια καθώς οι σχεδιαστές της BMW έχουν αξιοποιήσει γυαλιστερό χρώμιο το οποίο κάνει ακόμα εντονότερη την όψη του μοντέλου.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η αντικατάσταση της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής με υφασμάτινη έχει μειώσει το βάρος της κατασκευής κατά 40%, ενώ η BMW υπόσχεται αμελητέες διαφορές σε επίπεδο ηχομόνωσης και θερμομόνωσης. Η οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε μόλις 18 δευτερολέπτων, διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και σε επίπεδο στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου με τους μηχανικούς της BMW να έχουν ενισχύσει το μπροστινό τμήμα με ράβδους στήριξης καθώς και τα πλευρά. Ως αποτέλεσμα η νέα γενιά της Σειράς 4 Convertible υπόσχεται κατά 4% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με την πρώτη γενιά του μοντέλου.

Επίσης σε αντίθεση με την Coupe, η Σειρά 4 Convertible περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ως standard τις προδιαγραφές του εξοπλιστικού πακέτου M Sport το οποίο περιλαμβάνει τροχούς 18 ιντσών, σπορ ανάρτηση, LED φωτιστικά σώματα, αιχμηρότερο bodykit καθώς και ορισμένες σπορ λεπτομέρειες στο εσωτερικό της όπως το M-Sport τιμόνι και καθίσματα.

Στο βασικό εξοπλισμό συγκαταλέγονται επίσης, τριζωνικό σύστημα κλιματισμού, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ατμοσφαιρικός φωτισμός καθώς και το δίδυμο του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και της οθόνης των 10,25 ιντσών για το infotainment που επωφελείται από λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto.

Ψηλότερα στην γκάμα η έκδοση M Sport Pro Edition θα προσφέρει επιπλέον των παραπάνω τροχούς 19 ιντσών, ρυθμιζόμενη ανάρτηση M-Sport καθώς και ένα πιο επιθετικό αισθητικό προφίλ χάρη σε ορισμένες λεπτομέρειες όπως τα σκούρα καλύμματα για τα φωτιστικά σώματα, οι ζώνες με το λογότυπο M και το σύστημα που αναπαραγάγει τον ήχο του κινητήρα προς τέρψη του οδηγού.

Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η έκδοση M440i η οποία εφοδιάζεται με επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων που εξασφαλίζει 374 ίππους και 500 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt το οποίο εξασφαλίζει 12 επιπλέον ίππους ως overboost και συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου οκτώ σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Την υπόλοιπη γκάμα απαρτίζουν δύο κινητήρες βενζίνης και diesel με εφαλτήριο την έκδοση 420i με απόδοση 184 ίππων και 300 Nm ροπής από δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος είναι διαθέσιμος και σε εκδοχή ισχύος 258 ίππων εφοδιάζοντας την έκδοση 430i. Tην πετρελαιοκίνητη έκδοση η οποία συνδυάζεται de facto με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εφοδιάζει δίλιτρο μοτέρ 190 ίππων και 200 Nm ροπής. Η έκδοση diesel είναι διαθέσιμη και ως τετρακίνητη ενώ από το καλοκαίρι του 2021 θα προστεθεί στην γκάμα και μια ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση με απόδοση 286 ίππων.