Φωτογραφίες: Automedia

Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο όμιλος VW προετοιμάζει μια άνευ προηγουμένου ηλεκτρική επίθεση η οποία καλύπτει όλο το φάσμα των αυτοκινητοβιομηχανιών τις οποίες στεγάζει και θα πολλαπλασιάσει εκθετικά τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις.

Μέρος αυτού του σχεδίου αποτελεί και το Q4 e-tron η εξέλιξη του οποίου συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς εν όψει της πρεμιέρας του η οποία θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος της χρονιάς.

Αν και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV εξακολουθεί να περιβάλλεται από επιμελές καμουφλάζ, μια παρατήρηση στις λεπτομέρειες προδίδει ότι το Q4 e-tron θα μείνει πιστό στις σχεδιαστικές προδιαγραφές του concept car που ανέλαβε να το συστήσει πριν περίπου ένα χρόνο.

Φυσικά δεν θα λείψουν οι «απαραίτητες» τροποποιήσεις που συνηθίζονται κατά την μετάβαση από το καθεστώς του concept car σε έκδοση παραγωγής όπως η αντικατάσταση των καμερών από συμβατικούς πλευρικούς καθρέφτες.

Παρ΄όλα αυτά το Q4 θα φροντίσει να διατηρήσει την αύρα της υπέρβασης προσφέροντας στους ιδιοκτήτες του τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 25 διαφορετικών μοτίβων για τα πίσω φωτιστικά σώματα και αντίστοιχου ύφους επιλογές εξατομίκευσης. Αναλόγως στο εσωτερικό προβλέπεται γενναιοδωρία σε ψηφιακή τεχνολογία και οθόνες οι οποίες θα είναι μεγαλύτερου μεγέθους από τη διαμόρφωση των πιο πρόσφατων μοντέλων της γερμανικής φίρμας.

Στην αθέατη πλευρά του Q4 e-tron θα βρεθεί η πολυχρηστική πλατφόρμα του γερμανικού ομίλου ΜΕΒ η οποία στην προκειμένη περίπτωση θα φιλοξενεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική απόδοση 306 ίππων. Το σύνολο θα συμπληρώσει η παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου 82 kWh οι οποίες αναμένεται να του εξασφαλίζουν αυτονομία κοντά στα 500 χλμ.

Επίσης όπως είναι ήδη γνωστό η Audi εξελίσσει ήδη μια coupe SUV έκδοση με τα διακριτικά Sportback η οποία επίσης έχει ήδη δώσει το παρών εν είδει πρωτοτύπου. Παράλληλα δεδομένα θα υπάρξει και σπορ έκδοση με τα διακριτικά S.

Bάσει του χρονοδιαγράμματος το Audi e-tron θα παρουσιαστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από τις αρχές του 2021.