VW Transporter T7 2021: Μεταφορά… τεχνολογίας

O φωτογραφικός φακός εντόπισε τη νέα γενιά του επαγγελματικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας με «περιβολή» παραγωγής, εν όψει της άφιξής του η οποία αναμένεται από το 2021 με σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τόσο τον εξοπλισμό όσο και την γκάμα κινητήρων, με προέλευση τα νέοτερα μοντέλα της φίρμας και τις ραγδαίες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στον όμιλο VW.

Φωτογραφίες: Automedia

Το επαγγελματικό μοντέλο της VW ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία, ως συνήθως, επιφυλάσσει περισσότερες αλλαγές στην αθέατη πλευρά της παρά σε επίπεδο σχεδίασης.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν μεταβολές σε αισθητικό επίπεδο μιας και, όπως προκύπτει από τις νέες λήψεις του ακαμουφλάριστου δοκιμαστικού πρωτοτύπου, το Transporter T7 θα αντλήσει σχεδιαστικά στοιχεία από τις νεότερες αφίξεις στην γκάμα της VW, παραλλάζοντας ταυτόχρονα, ελαφρώς τις γραμμές του προς όφελος της άνεσης αλλά και του φαίνεσθαι.

Έτσι, το νέο Transporter που θα είναι διαθέσιμο τόσο σε επιβατική εκδοχή όσο και ως «κλειστό» van, διαθέτει πιο στρογγυλεμένες ακμές, μεγαλύτερο παρμπρίζ και χαμηλότερη γραμμή παραθύρων. Στην όψη του, αναγνωρίζει κανείς στοιχεία από τα hatchback και τα SUV της γκάμας της VW όπως τα στενά LED φωτιστικά με το χαρακτηριστικό τελείωμα, η χάραξη του προφυλακτήρα και η γρίλια που θυμίζουν το VW Golf Mk8.

Μεγαλύτερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό, επίσης «με οδηγό» το νεότερο Golf καθώς οι κορυφαίες εκδόσεις του Transporter αναμένεται να εφοδιάζονται με έναν αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης σε οθόνη 10 ιντσών. Εμπλουτισμένο θα είναι και το παλμαρέ συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης όπου θα περιληφθούν μεταξύ άλλων, βελτιωμένα, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, ενεργό cruise control και σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων με δεδομένο ότι το γερμανικό van αναμένεται να κάνει την μετάβαση στην αρχιτεκτονική MQB, θα συμπεριλάβει στις επιλογές του και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα αξιοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,4 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, προσφέροντας ισχύ έως και 245 ίππων και 400 Nm ροπής.

Τις υπόλοιπες εκδόσεις θα εξοπλίσουν κινητήρες από τον γερμανικό όμιλο μεταξύ των οποίων ο δίλιτρος diesel ενώ το Transporter αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Παραπάνω από πιθανή θα πρέπει να θεωρείται και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με δεδομένο ότι το Transporter διατίθεται ήδη ως ηλεκτρικό με την συνδρομή του βελτιωτικού οίκου ABT. Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο στη νέα γενιά του η ηλεκτρική έκδοση θα φέρει αποκλειστικά την σφραγίδα της VW που είναι και το επικρατέστερο σενάριο με δεδομένες και τις ταχείες εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο συγκεκριμένο τομέα.

Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk