H τσεχική φίρμα επανέρχεται στο Enyaq το οποίο θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του την 1η Σεπτεμβρίου έχοντας το status του πρώτου μοντέλου της Skoda που έχει σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτροκίνητο.

Αυτή την φορά η Skoda, προσφέρει μια πρώτη αποτύπωση του εσωτερικού του ηλεκτροκίνητου SUV, υπό την μορφή σκίτσου, επιβεβαιώνοντας τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχουν «διαρρεύσει» για την συγκεκριμένη πτυχή του Enyaq.

Aπό αισθητικής άποψης, το ταμπλό του Enyaq επενδύει σε ένα μείγμα σχεδιαστικών στοιχείων από την Octavia και το πρωτότυπο Vision iV Concept το οποίο ανέλαβε να το προπέμψει.

Κυρίαρχα στοιχεία ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που συνδυάζεται με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, το διάκτινο τιμόνι και μια ευμεγέθης οθόνη για τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με διαγώνιο 13 ιντσών.

Χαμηλότερα, ξεχωρίζει μια σειρά φυσικών διακοπτών με σχεδιαστική λογική πλήκτρων και πιο κάτω μια φαρδιά κεντρική κονσόλα όπου παρεπιδημεί ο περιστροφικός επιλογέας προγραμμάτων οδήγησης.

Μια βασική διαφορά σε σχέση με τα μέχρι σήμερα γνωστά SUV της Skoda είναι ότι στην περίπτωση του Enyaq θα χρησιμοποιηθούν βιώσιμα και ανακυκλώσιμα υλικά για τις επενδύσεις του θαλάμου. Έτσι για παράδειγμα η πρώτη ύλη από τα πλαστικά μέρη της καμπίνας θα προέρχεται από ανακυκλωμένες συσκευασίες PET, ενώ οι δερμάτινες επενδύσεις δεν θα αποτελούνται από ζωικό δέρμα αλλά από τεχνόδερμα με προέλευση ελαιόδεντρα.

Σημειώνεται επίσης ότι οι χώροι προδιαγράφονται αντίστοιχοι του Kodiaq με δεδομένο και το μέγεθος του SUV το οποίο συνοψίζεται στα εξής μεγέθη: Μήκος 4,648 μ., Πλάτος 1,877 και Ύψος 1,618 ενώ ο χώρος αποσκευών θα ξεκινά από τα 585 λίτρα.

Όπως είναι ήδη γνωστό το Enyaq θα διατεθεί σε πέντε εκδόσεις ισχύος από 148 έως 306 ίππους, τρεις, διαφορετικής απόδοσης, μπαταρίες, καθώς και με την επιλογή ανάμεσα σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις.

Εφαλτήριο για την γκάμα εκδόσεων θα αποτελέσει το Εnyaq iV 50, το οποίο θα εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 148 ίππων που κινεί αποκλειστικά τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με μπαταρία 55 KWh, αυτονομίας 340 χλμ.

Η έκδοση σε επίπεδο αυτονομίας και ισχύος, iV 60, θα είναι επίσης πισωκίνητη, προσφέροντας απόδοση 179 ίππων και αυτονομία 390 χλμ. Με κίνηση στους πίσω τροχούς θα είναι και η κορυφαία από άποψη αυτονομίας έκδοση, η οποία με μπαταρία 82 KWh εξασφαλίζει με μία φόρτιση 500 χλμ., προσφέροντας παράλληλα τη διόλου ευκαταφρόνητη απόδοση των 204 ίππων.

Οι κορυφαίες σε επίπεδο ισχύος εκδόσεις iV 80X και iV VRS θα είναι de facto τετρακίνητες χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, προσφέροντας 265 και 306 ίππους αντίστοιχα και αυτονομία 460 χλμ.

H διάθεσή του τσεχικού SUV αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη του 2020.