Φωτογραφίες: Automedia

To i20 ετοιμάζεται να λάβει το χρίσμα N, προβάροντας, προς παρόν, τις απαιτούμενες αλλαγές στην πίστα του Nurburgring όπου και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό και όπου «παραδοσιακά» η Hyundai εξελίσσει τα ευρωπαϊκά μοντέλα της και τις κορυφαίες εκδόσεις τους.

Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακoύ το i20Ν θα επενδύσει σε ένα αιχμηρότερο bodykit το οποίο σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις του ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, συνδυάζεται με μια οβάλ απόληξη για την εξάτμιση.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αν και το νέο i20 διατίθεται αποκλειστικά με τρικύλινδρους κινητήρες, η ευελιξία της νέας αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται, αναμένεται να επιτρέψει στην Ν έκδοση να  αξιοποιήσει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχει αφήσει να «διαρρεύσουν» η Hyundai θα έχει και μεγαλύτερο κυβισμό από το 1,0 λίτρο.

Σε ότι αφορά την ταυτότητα του κινητήρα, το i20N αναμένεται να επωφεληθεί από μια τροποποιημένη εκδοχή του turbo δίλιτρου κινητήρα που εξοπλίζει και το i30N. Η ισχύς του στην περίπτωση του i20N αναμένεται να διαμορφώθεί πέριξ των 200 ίππων ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, και το μικρότερο N της Hyundai θα επωφεληθεί από  ένα ανάλογο σύστημα εξαγωγής του i30N με αναλόγως μπάσο και ευχάριστο ήχο.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ χάρη και στο σχετικά χαμηλό βάρος της νέας γενιάς του i20, αναμένεται να καθιστά εφικτή τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου επτά δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά την μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 225 χλμ./ώρα.

Το παζλ των αναβαθμίσεων θα πλαισιώσει επίσης η δυνατότητα διαμόρφωσης παραμέτρων του κινητήρα και της ανάρτησης, αλλά και του αναπροσαρμοσμένου traction control μέσω της επιλογής των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το i20 N αναμένεται να αποκαλυφθεί πριν το τέλος της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2021.