H Αudi Sport κλείνει μια ομολογουμένως ιδιαιτέρως δραστήρια χρονιά αποκαλύπτοντας τις ανανεωμένες εκδοχές των RS5 Coupe και RS5 Sportback τα οποία υποδέχονται μια σειρά αλλαγών στα σχεδιαστικά πρότυπα των επίσης προσφάτως ανανεωμένων A5 και S5 και στα τεχνολογικά πρότυπα των συναφών σε μηχανολογικό επίπεδο A4, S4 και RS4 Avant.

Οι πιο διακριτές αλλαγές εντοπίζονται στο μπροστινό τμήμα όπου κυριαρχεί η μεγαλύτερη και επιβλητικότερη γρίλια, πλαισιωμένη από νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα LED τα οποία επωφελούνται από νέα γραφικά ή matrix LED με τεχνολογία laser.

Την ανανεωμένη όψη των δύο μοντέλων συμπληρώνουν οι νέες εισαγωγές αέρα, η αισθητική των οποίων έχει σμιλευτεί για να παραπέμπει στο αρχέτυπο Quattro του 1984. To παζλ συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης με τις χαρακτηριστικές ενθέσεις.

Πλην των αισθητικών διαφοροποιήσεων μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια που προσθέτουν 4,0 εκατοστά τόσο μπροστά όσο και πίσω, συμπαρασύροντας την σχεδίαση των θόλων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για τους τροχούς υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές 19 ή 20 ιντσών. Στις αισθητικές ιδιαιτερότητες των δύο εκδόσεων συγκρατήστε ότι έχουν προστεθεί δύο νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα. Τurbo Blue και Tango Red τα οποία αποτελούν αποκλειστικότητα των κορυφαίων εκδόσεων.

Στο εσωτερικό το RS5, επωφελείται από τους τεχνολογικούς νεολογισμούς που ενσωματώνει σύσσωμη η γκάμα του Α5, κάτι που σημαίνει μια νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment με περισσότερες εφαρμογές ενώ ο πίνακας οργάνων, το γνωστό Audi Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών έχει εμπλουτιστεί με νέα γραφικά που έχουν σχεδιαστεί για το δυναμικότερο προφίλ αλλά και για τις σπορ ανάγκες των RS εκδόσεων.

Ακριβώς στο πλαίσιο των… σπορ αναγκών, το δίδυμο των RS5 επωφελείται από δύο επιπλέον προγράμματα οδήγησης, τα RS1 και RS2 τα οποία όπως και στα υπόλοιπα νεότερα δημιουργήματα της Audi Sport, δημιουργούν ένα πιο σκληροπυρηνικό set up για σειρά παραμέτρων, όπως η απόκριση του κινητήρα, η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα εξαγωγής.

Αμφότερες οι εκδόσεις αμαξώματος του RS5 εξακολουθούν να εφοδιάζονται με τον V6 των 3,0 λίτρων με ισχύ 450 ίππων και 600 Nm ροπής o οποίος συνδυάζεται de facto με το σύστημα τετρακίνησης quattro, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα ή προαιρετικά σε 280 χλμ. με την επιλογή του εξοπλιστικού πακέτου Performance.

Η διάθεση των ανανεωμένων RS5 Coupe και Sportback αναμένεται να ξεκινήσει από τις αρχές του 2020 ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι η αρχική τιμή θα είναι κοινή για τις δύο εκδόσεις στη Γερμανία όπου ξεκινούν από τα 83.500 ευρώ.