• Αναζήτηση
  • Το τελευταίο δώρο

    Πόσο καιρό εργάζεστε για το project της νέας Supra;

    Πόσο καιρό εργάζεστε για το project της νέας Supra;
    «Από το 2012, σχεδόν επτά χρόνια. Ο τυπικός κύκλος εξέλιξης ενός αυτοκινήτου είναι τρία χρόνια, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση θέλαμε να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι όλα είναι όπως ακριβώς θέλουμε».
    Είχατε πει για το GT86 ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σας πάθιασε. Θα μπορούσατε να πείτε το ίδιο και για τη νέα Supra;
    «Φυσικά. Στη Supra διοχετεύσαμε όλο μας το πάθος. Πριν από το GT86, η Toyota δεν είχε ασχοληθεί για αρκετά χρόνια με την κατασκευή ενός sportscar, κατ’ επέκταση έπρεπε να καλύψουμε αρκετό έδαφος. Εχοντας ήδη την πείρα από την εξέλιξη του GT86, στη Supra ξεκινήσαμε από πολύ υψηλότερο επίπεδο. Αυτό σημαίνει επίσης ότι στοχεύουμε και σε πολύ υψηλότερο επίπεδο».
    Ο στόχος ήταν να δημιουργήσετε έναν «μεγαλύτερο αδελφό» για το GT86;
    «Ο Akio Toyoda έλεγε πάντα ότι θα του άρεσε να υπάρχουν Τρία Αδέλφια, με το GT86 να καταλαμβάνει τη θέση του μεσαίου και το Supra τη θέση του μεγάλου αδελφού. Οπως αντιλαμβάνεστε, αυτό που επιχειρούμε με το Supra είναι να είναι ανώτερο σε όλα τα επίπεδα. Για παράδειγμα, το κοινό έδειξε να έχει ιδιαίτερη αδυναμία στο χαμηλό κέντρο βάρους του GT86. Στη Supra αυτό θα βρίσκεται ακόμα χαμηλότερα, ενώ η ακαμψία του πλαισίου είναι επίσης δύο φορές μεγαλύτερη σε σχέση με το GT86.
    Για την ακρίβεια, η ακαμψία της Supra είναι ανάλογη του supercar της Lexus, LFA, και μάλιστα επετεύχθη χωρίς να χρειαστεί να καταφύγουμε στη λύση των ανθρακονημάτων, διατηρώντας έτσι το κόστος σε προσιτά επίπεδα. Αυτό ήταν και το πλέον απαιτητικό από τα επιτεύγματά μας και κάτι για το οποίο είμαι ιδιαίτερα περήφανος. Οταν περίμενα στην ουρά για την ανάβαση του Goodwood περιστοιχισμένος από όλα αυτά τα συναρπαστικά supercars, δεν μπόρεσα να μη σκεφθώ ότι παρ’ όλο που οδηγούσα μακράν το φθηνότερο αυτοκίνητο – κατ’ αναλογία ένα προς δέκα – η αντίδραση του κοινού ήταν η θερμότερη.
    Μεγαλύτερα σε σχέση με το GT86 είναι και τα μετατρόχια. Αντιθέτως, αυτό που θα εντυπωσιάσει πολλούς είναι ότι το μεταξόνιο της Supra είναι μικρότερο σε σχέση με αυτό του GT86. Ο λόγος είναι ότι σχεδιάσαμε τη Supra έχοντας κατά νου μια συγκεκριμένη αναλογία μεταξονίου/μετατροχίων, στοιχείο που μας βοήθησε να επιτύχουμε αυτήν ακριβώς την ισορροπία που αναζητούσαμε».
    Ποια θεωρείτε ότι θα είναι η υποδοχή της νέας γενιάς Supra (Α90) από τους πιο σκληροπυρηνικούς λάτρεις του μοντέλου;
    «Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονώ να το μάθω. Από την εμπειρία μου με το GT86, διαπίστωσα ότι ορισμένοι από τους ιδιοκτήτες του κλασικού ΑΕ86 αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δύσκολοι. Ισως να ισχύσει το ίδιο και με τη νέα Supra. Ξέρω ότι έχει «ορκισμένους οπαδούς», ιδιοκτήτες προηγούμενων γενιών για τους οποίους θεωρείται «ιεροσυλία» και μόνο το γεγονός ότι υπάρχει νέα γενιά. Ωστόσο, προσωπικά είμαι ανοιχτόμυαλος και τους οφείλω σεβασμό. Ευελπιστώ να είναι και εκείνοι αρκούντως δεκτικοί προκειμένου να αναγνωρίσουν τα όσα έχει να προσφέρει το νέο μοντέλο -ακόμα και αν τους πάρει χρόνο να το αποδεχθούν». 
    Με δεδομένο ότι πρόκειται για την πέμπτη γενιά της Supra, μπορείτε να μας πείτε πέντε στοιχεία τα οποία θα επιθυμούσατε να γνωρίζουν οι λάτρεις του αυτοκινήτου;
    «Πρώτα από όλα, η Supra εξοπλιζόταν ανέκαθεν με εξακύλινδρο κινητήρα σε ευθεία διάταξη, και φυσικά το ίδιο θα ισχύσει και για το νέο μοντέλο. Δεύτερον, όλες οι προηγούμενες γενιές της υπάκουαν στην ίδια διάταξη, με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά και την κίνηση στους πίσω τροχούς, κάτι που επίσης ισχύει με τη νέα Α90. Τρίτον, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή στον σχεδιασμό της. Πήραμε ορισμένα στοιχεία από την προηγούμενη γενιά και, παρ’ όλο που δεν πρόκειται για το ίδιο design, μεταφέραμε τόσα στοιχεία όσα χρειαζόταν ώστε να μπορεί να την ταυτοποιήσει κανείς άμεσα.
    Τέταρτον, αν αναλογιστεί κανείς τις προηγούμενες γενιές, θα διαπιστώσει ότι καθεμία από αυτές υπήρξε συναρπαστική με τον δικό της τρόπο και σύμφωνα με τα μέτρα της εκάστοτε εποχής. Επιθυμία μας είναι να επιτύχουμε το ίδιο ακριβώς με το νέο μοντέλο και πιστεύω πως όταν διατεθεί από τη νέα χρονιά θα αποτελέσει ορόσημο για την κατηγορία του σε ό,τι αφορά τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, ούσα το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο για τον οδηγό του.
    Επίσης, όσον αφορά τις τρέχουσες τάσεις, όλα έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, την ηλεκτροκίνηση και την τεχνητή νοημοσύνη. Η σκοτεινή πλευρά τους είναι η πληθώρα νέων κανόνων, κάτι που με τη σειρά του περιορίζει τις δυνατότητές μας σε σχέση με την κατασκευή ενός πραγματικά συναισθηματικού sportscar. Ετσι, το πέμπτο στοιχείο που θέλω να μοιραστώ με το κοινό για τη νέα Supra είναι ότι θα αποτελέσει το τελευταίο δώρο της Toyota προς αυτούς που αρέσκονται στον ήχο ενός βενζινοκινητήρα στα «κόκκινα»».

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk