n Παρά την επισήμανση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων περί υστέρησης της ελληνικής αγοράς το πρώτο επτάμηνο του 2018 κατά 60,3% σε σύγκριση με τον μέσο όρο της περιόδου προ κρίσης (2000-2009), την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουλίου του τρέχοντος έτους καταγράφηκε αύξηση 21,5% στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, οι οποίες έφτασαν τις 71.436 μονάδες έναντι 58.777 μονάδων το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Πέραν αυτού, και οι άλλες τρεις κατηγορίες οχημάτων (καινούργια φορτηγά, λεωφορεία και δίκυκλα άνω των 50 κ.εκ.) εμφανίζουν θετικό πρόσημο.
n Μια ματιά στη λίστα των πωληθέντων αυτοκινήτων αποδεικνύει την απήχηση των SUV/Crossover ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής πώλησης, αλλά και την αντοχή του Nissan Qashqai που παραμένει σταθερά πρώτο ανάμεσά τους για μία ακόμη χρονιά. Το ιαπωνικό μοντέλο διατίθεται στην ελληνική αγορά με τιμή από 17.970 ευρώ.
n Στην επένδυση σχεδόν δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων για την «επανίδρυση» της Lotus, προκειμένου η ιστορική βρετανική εταιρεία να ανταγωνιστεί τις Porsche και Ferrari, προσανατολίζεται η κινεζική εταιρεία συμμετοχών Geely, η οποία ελέγχει μεταξύ άλλων, εκτός από τη Lotus, τις Volvo, Polestar και Lynk & Co. Μέρος της επένδυσης προορίζεται για την κατασκευή ακόμη ενός εργοστασίου και ενός νέου κέντρου έρευνας και εξέλιξης.
n Παρατυπίες οι οποίες σχετίζονται με τη διαδικασία υπολογισμού των μεγεθών κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων που ανακοίνωναν οι Suzuki, Mazda και Yamaha εντόπισαν σε έρευνά τους οι αρμόδιες ιαπωνικές αρχές, οι οποίες εξέτασαν τα αποτελέσματα δοκιμών σε διάφορες χρονικές περιόδους. Στην περίπτωση της Suzuki μάλιστα, της τέταρτης σε μέγεθος ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέτρεξαν ακόμη και στον Ιούνιο του 2012, ανακαλύπτοντας ότι από τα 12.819 οχήματά της που υποβλήθηκαν σε έλεγχο περίπου τα μισά είχαν ελεγχθεί με αντικανονικό τρόπο. Το αποτέλεσμα της έρευνας προκάλεσε τη διατύπωση δημόσιας συγγνώμης από τον Toshihiro Suzuki, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.
n Θετική στην προοπτική προσθήκης και plug-in υβριδικών εκδόσεων στην γκάμα του επόμενου 308, το οποίο αναμένεται το 2020, είναι η ηγεσία της Peugeot. Τα αρχικά σενάρια αναφέρουν ισχύ 220-230 ίππων για την έκδοση GT και 300+ ίππων για την έκδοση GTi, στις οποίες ο βενζινοκινητήρας θα συνδυάζεται με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ δημιουργώντας έτσι και ένα, κατά συνθήκη, σύστημα τετρακίνησης.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ