• Αναζήτηση
  • Οψεις μέλλοντος

    Renault Megane RS Trophy

    Renault Megane RS Trophy

    H ακόμα πιο σκληροπυρηνική και ισχυρότερη έκδοση της γκάμας του Megane με τα διακριτικά RS Trophy βρίσκεται προ των πυλών, δοκιμάζοντας επί του παρόντος το βήμα της στην απολύτως ταιριαστή για το είδος των hot-hatch αλληλουχία 73 στροφών του Nurburgring. Στα «σπλάχνα» του γαλλικού τροπαίου θα βρεθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του turbo τετρακύλινδρου κινητήρα των 1,8 λίτρων που εξοπλίζει ήδη την RS έκδοση, η οποία αναμένεται να φτάνει τους 300 ίππους. Την επιπλέον ισχύ θα πλαισιώσουν μια σειρά από σπορ χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ρυθμιζόμενης ανάρτησης η οποία θα μειώσει την απόσταση από το έδαφος, ενός ισχυρότερου συστήματος πέδησης, ενώ το παζλ θα συμπληρώσει μια επί το δυναμικότερο αναπροσαρμογή του συστήματος διεύθυνσης προς όφελος υψηλότερης απόκρισης και ακρίβειας.

    Peugeot 1008

    Η δεδομένη απήχηση των SUV αλλά και το γεγονός ότι η Peugeot οφείλει εν πολλοίς στο συγκεκριμένο είδος τη θεαματική, κατά 15,4%, αύξηση των πωλήσεών της το 2017 την οδηγούν στην προφανή απόφαση της περαιτέρω διεύρυνσης της περιπετειώδους γκάμας της, ξεκινώντας από τη βάση.
    Ηδη από το 2010 η γαλλική φίρμα έχει παρουσιάσει ένα αστικού προσανατολισμού πρωτότυπο SUV με τα διακριτικά HR1, το οποίο με αφετηρία την υπό εξέλιξη πλατφόρμα EMP1 πρόκειται πολύ σύντομα να μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής, υιοθετώντας τα διακριτικά 1008. Το μικρότερο SUV της γαλλικής φίρμας θα υπακούσει στον ίδιο σχεδιαστικό κώδικα με τα 2008, 3008 και 5008 στοχεύοντας σε εκείνους που αναζητούν την περιπετειώδη αισθητική χωρίς να απεμπολήσουν την ευελιξία που εγγυώνται οι περιορισμένες διαστάσεις. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η νέα αρχιτεκτονική στην οποία θα βασιστεί θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ συμβατικών, αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών συνόλων, προσφέροντας ένα επιπλέον επιχείρημα υπέρ του ως ενός αστικού οχήματος.

    Mercedes-Benz EQ C

    H EQ C θα αναλάβει από τα τέλη του 2018 να εγκαινιάσει τη νεοσύστατη ηλεκτροκίνητη γκάμα της γερμανικής φίρμας, αποτελώντας το ηλεκτρικό alter ego της GLC. Την κίνηση θα εξασφαλίζει ένα δίδυμο ηλεκτροκινητήρων με συνδυαστική ισχύ που θα υπερβαίνει τους 500 ίππους ενώ στις προδιαγραφές της θα συγκαταλέγονται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο μέγεθος της αυτονομίας, αναμένεται να διαμορφωθεί σε 500 χλμ. με μία φόρτιση.

    Skoda Octavia

    Η νέα γενιά του δημοφιλέστερου μοντέλου των Τσέχων βρίσκεται καθ’ οδόν με ορίζοντα το 2020, οπότε και αναμένεται να αποκαλυφθεί. Αν και τα γνωστά στοιχεία που την αφορούν είναι ελάχιστα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μετάβαση στην τελευταία εκδοχή της πολυχρηστικής πλατφόρμας του ομίλου VW, MQB, η οποία αναμένεται να συμβάλει στη δραστική μείωση του βάρους της χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών αλλά και να επιτρέψει τον εξοπλισμό της με plug-in υβριδικά σύνολα, με ό,τι αυτά συνεπάγονται σε επίπεδο αποδοτικότητας.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub