• Αναζήτηση
  • Σημείο καμπής για τον όμιλο Fiat Chrysler

    Επιλέγοντας έναν χώρο δίπλα στην πίστα δοκιμών του Balocco στην Ιταλία και φορώντας γραβάτα αντί του αγαπημένου του πουλόβερ - κίνηση εξαιρετικά σπάνια για εκείνον - ο επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler Σέρτζιο Μαρκιόνε παρουσίασε την Παρασκευή 1η Ιουνίου το νέο πενταετές πλάνο προϊοντικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης ορισμένων εκ των εταιρειών που διοικεί.

    Επιλέγοντας έναν χώρο δίπλα στην πίστα δοκιμών του Balocco στην Ιταλία και φορώντας γραβάτα αντί του αγαπημένου του πουλόβερ – κίνηση εξαιρετικά σπάνια για εκείνον – ο επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler Σέρτζιο Μαρκιόνε παρουσίασε την Παρασκευή 1η Ιουνίου το νέο πενταετές πλάνο προϊοντικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης ορισμένων εκ των εταιρειών που διοικεί. Σε μία από τις κρισιμότερες παρουσιάσεις της δεκατετράχρονης θητείας του ο ιταλός μάνατζερ προανήγγειλε ότι στα τέλη του μήνα ελπίζει ότι θα καταφέρει να ανακοινώσει τη θετική οικονομική θέση του ομίλου του αλλά προβλημάτισε το ακροατήριό του καθώς αναφέρθηκε μεν στο μέλλον των Alfa Romeo, Maserati, Jeep και της απούσας από την Ευρώπη Ram, αλλά απέφυγε να μιλήσει – τώρα – για τις Fiat, Lancia και Chrysler.
    Νέος προσανατολισμός
    Τα σχέδια του Μαρκιόνε για την Alfa Romeo περιλαμβάνουν την αύξηση των SUV της σε τρία – τη Stelvio, ένα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο από αυτήν -, την αναβίωση των σπορ μοντέλων 8C (με 700 ίππους) και GTV (με 600 ίππους) προκειμένου η φίρμα να ανακτήσει τη χαμένη της ταυτότητα αλλά και τη δημιουργία μεγάλων sedan που θα της επιτρέψουν να εισέλθει με αξιώσεις στην κινεζική αγορά. Διευκρινίστηκε επίσης ότι η εταιρεία από το Μιλάνο δεν θα χρησιμοποιεί πετρελαιοκινητήρες ενώ ο στόχος των ετήσιων πωλήσεων έως το 2022 αυξάνεται στις 400.000 μονάδες – μέγεθος αστρονομικό για τη σημερινή εικόνα της εταιρείας. Η ασφαλής λύση διεύρυνσης της γκάμας της με νέα SUV επιλέχθηκε και για τη Maserati με στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεών της στις 100.000 μονάδες ετησίως. Ωστόσο, πέρα από το μεσαίου μεγέθους SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την υφιστάμενη Levante, η Maserati θα οδηγήσει στην παραγωγή και το πρωτότυπο του 2014 με την ονομασία Alfieri. Πρόκειται για το θεωρητικά αντίπαλον δέος της Porsche 911 που θα διατίθεται με coupe και cabrio αμάξωμα, τρία μηχανικά σύνολα στα οποία περιλαμβάνεται και plug-in υβριδική έκδοση αλλά και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα. Οσο για την Jeep, πέρα από τον εξηλεκτρισμό όλων των μοντέλων της, εκείνα που φαίνεται να έχουν σημασία είναι η δημιουργία επταθέσιου Grand Cherokee, η επιστροφή των Wagoneer και Grand Wagoneer αλλά κυρίως η είσοδός της στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk