• Αναζήτηση
  • Οι προτιμήσεις του 2017

    Η επαλήθευση των προβλέψεων περί της αυξητικής τάσης της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2017 δημιουργεί αισιοδοξία για την αργή αλλά σταθερή ανάκαμψη του κλάδου, αλλά και για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται περιφερειακά.

    Η επαλήθευση των προβλέψεων περί της αυξητικής τάσης της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων στη χώρα μας το 2017 δημιουργεί αισιοδοξία για την αργή αλλά σταθερή ανάκαμψη του κλάδου, αλλά και για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται περιφερειακά.
    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων, οι 88.083 ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών οχημάτων την προηγούμενη χρονιά, έναντι 78.873 μονάδων το 2016, μεταφράζεται σε αύξηση 11,7% (σε σύγκριση με το 2015 η αύξηση έφτασε το 16,2%), με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της αγοράς να εμφανίζουν διαφοροποιήσεις. Ωστόσο, η προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών σε αυτοκίνητα μικρότερου μεγέθους και κυβισμού είναι αδιαμφισβήτητη, με την κατηγορία B – εκείνη των supermini – να συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό (36,19%). Χαρακτηριστικό της κυριαρχίας τους είναι και το γεγονός ότι τα τέσσερα από τα πέντε πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της ελληνικής αγοράς εντάσσονται σε αυτήν τη κατηγορία, με το Toyota Yaris να είναι το best seller στην Ελλάδα. Σε επίπεδο εταιρειών, η Toyota βρέθηκε για μια ακόμη χρονιά στην κορυφή της σχετικής λίστας, ενώ στις premium αυτοκινητοβιομηχανίες η Mercedes-Benz για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις. Η ανάπτυξη κυρίως του τουρισμού διατήρησε για μια ακόμη χρονιά τις εταιρικές πωλήσεις σε επίπεδα υψηλότερα των λιανικών – οι δεύτερες βρέθηκαν στο 45% την προηγούμενη χρονιά -, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προτιμήσεις των καταναλωτών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες των μοντέλων που επέλεξαν. Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα υπολείπονται με ποσοστό 44,3% των βενζινοκίνητων (52,3%), ενώ το ποσοστό των αυτοκινήτων με εναλλακτικής τεχνολογίας μηχανικά σύνολα περιορίστηκε στο 3,4%. Οι δε 38 πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το προηγούμενο δωδεκάμηνο καταδεικνύει την απουσία στρατηγικής στον τομέα των υποδομών φόρτισης και παροχής κινήτρων, δύο πεδία στα οποία οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ανεξαρτήτως μεγέθους αγοράς, σημειώνουν γεωμετρική πρόοδο.
    Οσο για την παγκόσμια τάση η οποία θέλει τα SUV να κερδίζουν διαρκώς έδαφος – ασχέτως μεγέθους, ισχύος και τεχνολογίας – στη χώρα μας, το 2017 το ποσοστό τους ανήλθε σε 24,24% με 21.353 πωλήσεις.

    Σταθερά στην κορυφή

    Αναφερόμενος στην πορεία της Toyota στη χώρα μας το 2017, ο κ. Αριστείδης Αραβανής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, επεσήμανε: «Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Τoyota, στα αξιόπιστα προϊόντα μας και στο οργανωμένο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων μας, πετύχαμε άλλη μια πρωτιά τη χρονιά που πέρασε. Τα μοντέλα μας και το 2017 βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις στις βασικές κατηγορίες (segments) της αγοράς, ενώ σχεδόν σε κάθε κατηγορία η Τoyota διαθέτει πλέον και μια από τις πιο πλήρεις σειρές κινητήρων, εκδόσεων και, φυσικά, τεχνολογιών. Πρωταγωνιστής και αυτή τη χρονιά αναδείχθηκε το μοντέλο Yaris, όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά και σε ολόκληρη την αγορά. Το Yaris αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, αφού η δυναμική και πρωτοποριακή του σχεδίαση, σε συνδυασμό με τους νέους αποδοτικούς κινητήρες και την άνετη, ποιοτική οδήγηση που προσφέρει, καθιστούν συνεχώς το μοντέλο “πρώτο μεταξύ όλων”. Επιπρόσθετα, οι πελάτες μας βρίσκονται και παραμένουν στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας σε κάθε ενέργεια και δραστηριότητά μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την προτίμηση και εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα και στις υπηρεσίες της Τoyota και θέλουμε να τους διαβεβαιώσουμε ότι δεσμευόμαστε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους».

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Autohub