Ρύθμιση 36 δόσεων για καταναλωτές της ΔΕΗ με έκπτωση 15% μέχρι τέλους του 2016.
Προσπαθώ από τις αρχές Δεκεμβρίου να επωφεληθώ από τη ρύθμιση μια που ο λογαριασμός μου ήταν αρκετά υψηλός.
Μέσω του 11770 επικοινώνησα, προσπάθησα, έστειλα τα κατάλληλα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά παρακαλώ, εφόσον ο χώρος έχει αναβαθμισθεί, όλα όμως απέβησαν μάταια γιατί για κακή μου τύχη τα παιδάκια του Δημοτικού, υπάλληλοι στην αρμόδια υπηρεσία είναι τόσο άσχετοι κι ελλιπώς ενημερωμένοι αλλά κι αγράμματοι ώστε να με στέλνουν από τον Άννα στον Καιάφα κι ακόμη μέχρι σήμερα, δύο μέρες πριν εκπνεύσει η προθεσμία της ρύθμισης βρίσκομαι στην αιώνια αναμονή.
Ο λόγος ήταν αλλαγή στοιχείων ταυτότητας μου το 2007 χωρίς να ενημερωθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Αστεία πράγματα αυτά για τους Ευρωπαίους που η ενημέρωση αυτή είναι αυτονόητη, φυσικά διαδικτυακά και μέσω των αρμοδίων αρχών…
Άλλου παπά Ευαγγέλιο κι αυτό…
Το αποτέλεσμα βρίσκομαι ακόμη στην αναμονή, χρειάστηκε να στείλω το μέηλ με τα έγγραφα τουλάχιστον τρεις φορές γιατί την πρώτη φορά ενημερώθηκα ελλιπώς για τα δικαιολογητικά από τα παιδάκια είπαμε του Δημοτικού, τη δεύτερη φορά το σύστημα τους είχε βλάβη και δεν κατάφεραν να δουν το μέηλ, την τρίτη φορά η προϊσταμένη ήταν εκτός υπηρεσίας και την τέταρτη γιατί χθες και σήμερα πάλι επικοινώνησα μαζί τους, δε βρήκα άκρη.
Συνεχίζουν να ζητούν να στείλω πάλι τα δικαιολογητικά, που τα έχω στείλει ήδη τρεις φορές κι εκείνοι δεν μπορούν να τα εντοπίσουν!!! Έλεος!!!
Αλίμονο τι μας περιμένει….!!!