Το στοιχείο που κάνει μια έκθεση αυτοκινήτου περισσότερο ενδιαφέρουσα από τις υπόλοιπες είναι αναμφισβήτητα οι πρεμιέρες καινούργιων αυτοκινήτων που καθορίζουν το στίγμα κάθε διοργάνωσης ανάμεσα στους ανταγωνιστές της.
Υπό αυτή την έννοια οι περισσότερες από 50 πρεμιέρες στην έκθεση του Λος Aντζελες που ολοκληρώνεται στις 29 Νοεμβρίου αποδεικνύουν ότι η Πόλη των Αγγέλων αποτελεί μία ακόμη ιδανική σκηνή στις ΗΠΑ για την παρουσίαση αυτοκινήτων, τεχνολογιών και νέων τάσεων.
«Το ζητούμενο δεν είναι πλέον μόνο τα αυτοκίνητα ως προϊόντα αλλά η κατεύθυνση που δείχνουν για το μέλλον» υποστηρίζει η Brendan Flynn, αντιπρόεδρος της έκθεσης, επικεντρώνοντας την προσοχή της στην ταχύτητα με την οποία οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές της εξελίσσονται στους τομείς της ασφάλειας, της ανταλλαγής δεδομένων και της αποδοτικότητας.
Σταδιακά ανακαλύπτουν νέες στρατηγικές που επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο τους ακόμη και ως παροχέων υπηρεσιών μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο, «πουλώντας» περισσότερο μάρκετινγκ και λιγότερο «προϊόν».
Ωστόσο κυρίαρχο στοιχείο στην εφετινή έκθεση αποτελεί η μαζική παρουσία μη αμερικανών κατασκευαστών που εκμεταλλεύονται τη λάμψη της για να στείλουν μηνύματα σε όλον τον κόσμο.
Ηχηρό παράδειγμα αποτελεί η Fiat αποκαλύπτοντας το roadster 124 Spider που θα κατασκευάζεται στη Χιροσίμα βασισμένο στο νέο Mazda MX-5, ενώ η ίδια η Mazda προβάλλει το CX-9 εναρμονισμένη με τις SUV προτεραιότητες των Αμερικανών.
Στην ίδια κατεύθυνση αλλά χωρίς σταθερή οροφή κινείται και η Land Rover με το Range Rover Evoque Convertible, ενώ ανάλογη του ύφους και του lifestyle της πόλης που φιλοξενεί την έκθεση είναι η επιλογή της Mercedes-Benz να αποκαλύψει την ανανεωμένη SL, ένα μοντέλο εξαιρετικά δημοφιλές στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ.
Τη δική της lifestyle δήλωση κάνει και η VW με το περιπετειώδες Beetle Dune προτάσσοντας το downsizing των μεγεθών στα crossover μοντέλα, σε αντίθεση με τη Honda, που προσθέτει, όπως η παράδοση επιβάλλει, μια Coupe έκδοση στην γκάμα του Civic.
Στην παγκόσμια πρεμιέρα της η αγωνιστικών προδιαγραφών Porsche Cayman GT4 Clubsport των 385 ίππων αποτελεί πόλο έλξης για το κοινό, το οποίο ταυτόχρονα βλέπει τη δημοφιλή στις ΗΠΑ Volvo να επικεντρώνεται στην αυτόνομη οδήγηση και στη διασύνδεση των αυτοκινήτων κρατώντας το νέο S90 για την έκθεση του Ντιτρόιτ τον ερχόμενο Ιανουάριο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ