κινητήρας: 1.560 κ.εκ.
ισχύς: 120 ίπποι / 3.500 σ.α.λ.
ροπή: 300 Nm / 1.750 σ.α.λ.
κιβώτιο ταχ.: μηχανικό έξι σχέσεων
κατανάλωση: 3,7 λίτρα / 100 χλμ.
0-100 χλμ.: 10,4 δευτερόλεπτα
τελική ταχ.: 192 χλμ./ώρα
service: 25.000 χλμ. ή 12 μήνες
ρύποι: 96 γραμμ./χλμ.
τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
τιμή πώλησης: 21.770 ευρώ

Αν δεχθούμε πως ό,τι ήταν να ειπωθεί για το 2008 έχει ήδη καταγραφεί, τότε η προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.6 BlueHDi των 120 ίππων στην γκάμα του αποτελεί την καλύτερη αφορμή για την επαναξιολόγηση του πολυτάλαντου, αστικών διαστάσεων, γαλλικού crossover.

Η απόδοση επιπλέον 5 ίππων σε σύγκριση με τον e-HDi των 115 ίππων που αντικατέστησε αποτελεί το μικρότερο κατά τη γνώμη μου αριθμητικό κριτήριο βελτίωσής του, καθώς υπερτερούν τα μεγέθη της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου –πραγματική 5,5 λίτρα / 100 χλμ. –και των χαμηλότερων εκπομπών CO2 -, 96 γραμμ. / χλμ., σε συνδυασμό με την τεχνολογία Euro 6.
Λόγω αυτών, το 2008 αποκτά ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον από πλευράς κόστους χρήσης, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που στη συνείδησή μου το καθιστούν προτεινόμενη επιλογή στην κατηγορία του.
Ευέλικτο εντός πόλης, σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και ήσυχο παντού, ευρύχωρο για το μέγεθός του και άνετο ακόμη και στα δύσκολα, απαιτεί από τον οδηγό του να συνηθίσει γρήγορα την κοντή πρώτη σχέση του μηχανικού κιβωτίου σε αντίθεση με τις μακρύτερες υπόλοιπες ταχύτητες, αλλά του δίνει ένα σοφά «βαρύτερο» τιμόνι, ένα αποτελεσματικό Stop & Start, το σύστημα Grip Control που ενισχύει την πρόσφυση σε απαιτητικές συνθήκες και απόσταση 16 εκατοστών από το έδαφος.
Η τελευταία δεν σκιάζει στο ελάχιστο την πολύ καλή εικόνα του 2008 στον δρόμο, ενισχύοντας τις δυνατότητες κίνησης πέρα από αυτόν. Οσο για την τιμή πώλησης, από 21.770 ευρώ με απόσυρση, είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική αφού συνδυάζεται με το πακέτο «4×4» που παρέχει τετραετή εγγύηση, 4 χρόνια δωρεάν service και οδική βοήθεια αλλά και τετραετή άτοκη χρηματοδότηση με €208 μηνιαίως.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ