Οι διαφορές μεταξύ GLK και GLC είναι εμφανείς σε όλους τους τομείς. Τι ήταν αυτό που τις επέβαλε;
Axel Benseler: «Η τάση που θέλει κάθε καινούργιο μοντέλο να είναι μεγαλύτερο, ασφαλέστερο και ταυτόχρονα ελαφρύτερο και πιο οικονομικό. Τα σχόλια που είχαμε για την GLK ανέφεραν ότι ήταν πολύ τετραγωνισμένη, δεν ήταν αρκετά ευρύχωρη και η οικονομία καυσίμου θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Στην GLC πετύχαμε έναν εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd. 0.31), αυξήσαμε τις διαστάσεις της για να εξασφαλίσουμε μεγαλύτερους χώρους και χρησιμοποιήσαμε περισσότερο αλουμίνιο μειώνοντας το βάρος της κατά 80 κιλά και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου κατά 19%.
Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξέλιξη της GLC;
Rainer Tiefenbacher: «Στα SUV η πρόκληση για τους μηχανικούς είναι να συνδυάσουν πολλές διαφορετικές παραμέτρους που σχετίζονται με τις εκτός δρόμου ικανότητες, την ευελιξία και την άνετη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Είμαστε υπερήφανοι για το στήσιμο της GLC και τη συμπεριφορά της στην άσφαλτο και πέρα από αυτή».
Η χρήση αυτόματου κιβωτίου εννέα ταχυτήτων ήταν για εσάς ζήτημα τάσης ή ουσίας;
A.B.: «Ξεκάθαρα ζήτημα ουσίας. Η επιλογή του συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, τις ομαλότερες αλλαγές σχέσεων και τον περιορισμό του θορύβου».
Πώς αποφασίσατε να χρησιμοποιήσετε αερανάρτηση στην GLC; Οι ανταγωνιστές σας δεν χρησιμοποιούν κάτι αντίστοιχο στη συγκεκριμένη κατηγορία.
R.T.: «Εμείς θα το κάναμε πρώτοι και αυτό. Με το Air Body Control αποδεικνύουμε ότι μπορείς να επιλέξεις οποιαδήποτε στιγμή μεταξύ σπορ οδήγησης και πολύ άνετης μετακίνησης αλλά και να μεταβάλεις την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ώστε να οδηγήσεις σε πολύ δύσβατα εδάφη».
Πόσο σημαντικό θεωρείτε το πακέτο Off-Road Engineering για την επιτυχία της GLC;
R.T.: «Θεωρώ ότι είναι σπουδαίο στοιχείο με τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και τον τρόπο που αυτά οπτικοποιούνται, είμαι σίγουρος όμως ότι ο οδηγός της GLC θα μείνει ικανοποιημένος από τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC καθώς είναι κάτι περισσότερο από αρκετό για καθημερινή χρήση».
Θα υπάρξουν εκδόσεις AMG για την GLC;
A.B.: «Θα λανσάρουμε το μοντέλο τον Σεπτέμβριο με τρεις κινητήρες, θα ακολουθήσει η plug-in υβριδική έκδοση και την επόμενη χρονιά περισσότερες εκδόσεις, περιλαμβάνοντας και την AMG 450 Sport Model με τον V6 Bi-Turbo κινητήρα, όπως στη C-Class».
Πόσο πιθανό είναι να δούμε στην GLC τον κινητήρα 1,6 λίτρων της C-Class;
Α.Β.: «Δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο προς το παρόν. Σίγουρα πάντως η GLC θα διατίθεται στο μέλλον και ως δικίνητη (4×2) και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, το 2016 θα έχουμε και την GLC Coupe που ως πρωτότυπο είδατε στην έκθεση της Σανγκάης. Αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς και οι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν αυτή την τάση».
Σκέφτεστε τη δημιουργία μιας ισχυρότερης από την GLC 350 e 4MATIC, plug-in υβριδικής έκδοσης;
R.T.: «Δεν το θεωρούμε απαραίτητο. Η ισχύς της φτάνει τους 320 ίππους και οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές, με επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Ενδεχομένως μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση;
Α.Β.: «Τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν βρίσκεται στις προτεραιότητές μας. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα σημειώνουν επιτυχία σε πολύ συγκεκριμένες αγορές που δίνουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτησή τους, όπως π.χ. η Νορβηγία. Σε χώρες όπου τα κίνητρα δεν είναι σημαντικά και οι υποδομές δεν επαρκούν, οι υποψήφιοι αγοραστές στρέφονται σε υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα αναζητώντας την ασφάλεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης».
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ