Πριν από μια εβδομάδα τον γύρο του κόσμου έκανε η ανακάλυψη στα Βραχώδη Ορη του Καναδά ενός παράξενου θαλάσσιου σκουληκιού που ζούσε πριν από 508 εκ. έτη. Επρόκειτο για ένα πλάσμα που έμοιαζε με τα τερατώδη εξωγήινα όντα τα οποί αβλέπουμε σε θρίλερ επιστημονικής φαντασίας. Ερευνητές με επικεφαλής ειδικούς του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ ανακάλυψαν στην Κίνα ένα ακόμη… alien.

Η πρώτη πανοπλία

Πρόκειται και πάλι για ένα σκωληκοειδές θαλάσσιο ον που ζούσε την ίδια ακριβώς περίοδο με εκείνο στον Καναδά. Οι ερευνητές τοποθετούν την παρουσία του στη Γη πριν από 518 εκ. έτη. Το Collinsium cilιosum, όπως ονομάστηκε το πλάσμα αυτό, είχε μήκος περίπου 10 εκατοστά και όλο το σώμα του ήταν καλυμμένο με μικρότερα και μεγαλύτερα αγκάθια που λειτουργούσαν ως προστατευτική πανοπλία. Πρόκειται για ένα από τα μεγάλα σε μέγεθος είδη που ζούσαν εκείνη την περίοδο όπου μόλις είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα ζώα στον πλανήτη. Είναι φυσικά και από τα πρώτα που ανέπτυξαν στο σώμα τους τέτοιους προστατευτικούς μηχανισμούς. Το C.cilιosum διέθετε 12 μπροστινά πόδια και 18 πίσω πόδια. Τα μπροστινά του πόδια ήταν καλυμμένα με πολλές προεξοχές που φιλτράριζαν την τροφή του από το νερό. Η ανακάλυψη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «PNAS».

Δείτε σχετικά: Ναι, στη Γη ζούσαν… «Alien»