Στην ελληνική πραγματικότητα των τελευταίων ετών κυριαρχούν δύο στοιχεία: οι πετρελαιοκινητήρες και τα SUV. Εξι στα δέκα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν το 2014 είχαν κινητήρες diesel, ενώ οι πωλήσεις των SUV αυξήθηκαν κατά 40%-110%, ανάλογα με το μέγεθός τους.
Για αυτό και η προσθήκη ενός νέου πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων στην γκάμα του ανανεωμένου τετρακίνητου CR-V, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, δημιουργεί νέα δεδομένα. Η απόδοση των 160 ίππων και των 350 Nm ροπής από το τετρακύλινδρο, προδιαγραφών Euro 6, μοτέρ των 1.597 κ.εκ. προστίθεται στις ήδη γνωστές εκδόσεις πετρελαίου 1.6, ισχύος 120 ίππων και βενζίνης 2.0 i-VTEC, απόδοσης 155 ίππων. Η σύγκριση το καθιστά νικητή στα πεδία της κατανάλωσης (5,1 λίτρα/100 χλμ.), των εκπομπών ρύπων (134 γραμμ./χλμ. CO2) και των τελών κυκλοφορίας (147,40 ευρώ) ανάμεσα στις τετρακίνητες εκδόσεις. Πέρα από αυτά, η δυνατότητα επιλογής μεταξύ μηχανικού κιβωτίου έξι ή αυτόματου εννέα σχέσεων (διαθέσιμου στη χώρα μας από τον Ιούνιο) διαμορφώνει τις τιμές πώλησης στα 32.270 και 35.270 ευρώ αντίστοιχα. Το αισθητικά ανανεωμένο CR-V διατηρεί το πλεονέκτημα των τεράστιων διαθέσιμων χώρων στο πίσω κάθισμα και τα 589 λίτρα όγκου στον χώρο αποσκευών, στοιχεία που συνδυαστικά συναντάς μόνο σε μεγαλύτερης κατηγορίας SUV.
Παράλληλα η τεχνολογική αναβάθμιση στο Model Year 2015, εκτός από βελτιώσεις στην ανάρτηση, φέρνει μαζί της το νέο σύστημα ήχου και πληροφόρησης Honda Connect με οθόνη αφής επτά ιντσών και το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας i-ACC που χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στον δρόμο. Στη συνέχεια, εφαρμόζοντας έναν αλγόριθμο, μπορεί να προβλέψει τις πιθανότητες εισόδου άλλων οχημάτων στη λωρίδα κυκλοφορίας του CR-V προετοιμάζοντας έτσι τα συστήματά του για να αντιδράσουν εγκαίρως σε ενδεχόμενη σύγκρουση.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ