Μικρά και επί Παντός

Μικρά και επί Παντός | tovima.gr

▅ Υγιής οργανισμός σε 100 βήματα (το λεπτό)

Αμερικανοί ερευνητές αναφέρουν ότι η «συνταγή» για επιτυχημένη ήπια καρδιαγγειακή άσκηση πρέπει να έχει σαν κύριο… συστατικό της 100 βήματα το λεπτό, για μισή ώρα την ημέρα. Ειδικοί του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Σαν Ντιέγκο μέτρησαν την ανάγκη οξυγόνωσης του οργανισμού σε 97 υγιείς άνδρες και γυναίκες με μέση ηλικία τα 32 έτη, εν όσω οι εθελοντές έτρεχαν σε διάδρομο. Ανακάλυψαν ότι οι άνδρες χρειάζονταν 92- 102 βήματα το λεπτό για να επιτύχουν μια ήπια καρδιαγγειακή άσκηση, ενώ στις γυναίκες ο ρυθμός έπρεπε να είναι ακόμη υψηλότερος- της τάξεως των 91 ως 115 βημάτων το λεπτό. Σύμφωνα με τους αμερικανούς επιστήμονες τα 100 βήματα το λεπτό στο περπάτημα είναι το «κλειδί».

▅ Θεραπευτικό λιβάνι για τον καρκίνο

Το λιβάνι θα μπορούσε να προσφέρει μια οικονομική, εναλλακτική θεραπεία για τον καρκίνο της ουροδόχου κύστεως, σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές. Το αναπάντεχο αυτό συμπέρασμα εξήγαγαν ειδικοί του Πανεπιστημίου της Οκλαχόμα, οι οποίοι ανακάλυψαν μάλιστα ότι το αρωματικό ρετσίνι «εξολοθρεύει» αποκλειστικώς τα καρκινικά κύτταρα αφήνοντας ανέπαφο τον υγιή ιστό γύρω τους, έπειτα από μελέτη σε καλλιέργειες καρκινικών κυττάρων της ουροδόχου κύστεως στο εργαστήριο.

▅ Μαύρο ψωμί και βρώμη για λιγότερη πείνα

Τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (GΙ), όπως η βρώμη ή το μαύρο ψωμί, προσφέρουν κορεσμό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα όταν καταναλώνονται στο πρωινό. Αυτό ανακάλυψαν ειδικοί του Κing΄s College στο Λονδίνο έπειτα από μελέτη σε 12 υγιείς εθελοντές. Οι ερευνητές είδαν ότι σε άτομα που προτιμούσαν να καταναλώνουν στο πρωινό τροφές με χαμηλό GΙ, όπως το ψωμί ολικής αλέσεως, η βρώμη, το γάλα, τα φρούτα και τα λαχανικά, επροκαλείτο μεγαλύτερη κατά 20% εκκρίνοντας μιας ορμόνης, της GLΡ-1, η οποία βρίσκεται στο έντερο και «φρενάρει» την πείνα ρυθμίζοντας την αίσθηση του κορεσμού. Ως γνωστόν, η πέψη της συγκεκριμένης κατηγορίας τροφών απαιτεί περισσότερο χρόνο, απελευθερώνοντας έτσι σάκχαρα στο αίμα με πιο αργό ρυθμό.