Ο γλύπτης και περφόρμερ Πάνος Προφήτης ανήκει στη νέα γενιά καλλιτεχνών που διαπνέονται από ομαδικό πνεύμα συνεργασίας. Είναι η φιλοσοφία του τέτοια, άλλωστε έχει κάνει έργα-παρεμβάσεις μαζί με την έτερη γλύπτρια-περφόρμερ Δέσποινα Χαριτωνίδη δίχως να αποζητά να βρίσκεται στο απόλυτο επίκεντρο μιας έκθεσης. Εχει καταφέρει παρ’ όλα αυτά να έχει κομβικό ρόλο σε ομαδικές εκθέσεις όπου έχει συμμετάσχει, όπως στην πρόσφατη πολυμεσική εγκατάσταση «Unboxing Callas: Από την Κάλλας στη Μήδεια, εγκατάσταση σε τρεις πράξεις» που παρουσιάστηκε στην Εθνική Λυρική Σκηνή σε επιμέλεια Βασίλη Ζηδιανάκη το καλοκαίρι που μας πέρασε. Ωστόσο, ήρθε η ώρα να κάνει το πρώτο του ατομικό βήμα στην Ελλάδα (στο Βέλγιο, όπου έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Royal Academy of Arts της Αμβέρσας και ασχολήθηκε με τις in situ εγκαταστάσεις, αυτό έχει γίνει ήδη από το 2017, στην Annie Gentils Gallery συγκεκριμένα). Στην πρώτη του επί ελληνικού εδάφους ατομική έκθεση λοιπόν, στην γκαλερί The Breeder, ο 35χρονος εικαστικός δείχνει ένα ολόκληρο «σώμα δουλειάς», μια σειρά από γλυπτά ή αν θέλετε μια γλυπτική εγκατάσταση υπό έναν τίτλο και μια διάταξη που παραπέμπει στο θέατρο: «Κωμωδία/Comoedia» με έμπνευση από τη «Θεία Κωμωδία» του Δάντη, τους «Βατράχους» του Αριστοφάνη αλλά και από τον Μπρεχτ, και κυρίως από το θεατρικό του «Οι διάλογοι από την αγορά χαλκού».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω