Η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά πέρασε, όπως δυστυχώς όλα τα κομβικής σημασίας έργα στη χώρα, από σαράντα κύματα. Το επίνειο της πρωτεύουσας έμεινε για δεκαετίες εκτός του σύγχρονου χάρτη των μετακινήσεων, αρκούμενο στον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά και στις οδικές συγκοινωνίες. Το κυκλοφοριακό έγινε δυσβάστακτο και πυκνοκατοικημένες, λαϊκές συνοικίες παρέμειναν απομονωμένες. Η αρχή έγινε με το τραμ που ξεκίνησε με 10 στάσεις μέσα στην πόλη στα τέλη του 2021.

 

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω