Ολο έρχεται, αλλά αργεί να φτάσει η αλλαγή σελίδας στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Σε αναμονή για τη δρομολόγηση των νέων ιταλικών τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πιθανώς στις αρχές της άνοιξης και με καθυστέρηση ενός και πλέον έτους, τα στραβοπατήματα έρχονται απανωτά. Στον πρόσφατο χιονιά πέντε αμαξοστοιχίες ακινητοποιήθηκαν, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν περίπου 600 άτομα για ώρες στους συρμούς, ενώ η διαχείριση της πρωτοφανούς κατάστασης από την εταιρεία προκάλεσε την μήνιν επιβατών, που στρέφονται και νομικά εναντίον της.

Διακοπές ηλεκτροδότησης, πεσμένα δέντρα, μηχανές ρυμούλκησης που ξεμένουν από δυνάμεις, κλειδιά που δεν γυρίζουν δημιουργούν συχνά αρρυθμίες, ενώ οι εκτροχιασμοί έχουν γίνει συχνό φαινόμενο. Η εγκατάλειψη του δικτύου από τις αρχές της οικονομικής κρίσης, τα έργα που δεν τελειώνουν στον βασικό άξονα, η έλλειψη πόρων και η υποστελέχωση πληγώνουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω