Η δεκαετία του ’60 υπήρξε μια εξαιρετικά γόνιμη περίοδος για το ιταλικό design. Ονόματα όπως αυτά των Ετορε Σότσας και Αλεσάντρο Μεντίνι, στούντιο όπως τα Global Tools, Superstudio, Zzigurat, Grupo 9999, UFO υπονόμευαν και ανανέωναν ταυτόχρονα τον χώρο. Μέσα σε αυτή την κοσμογονία του «radical design» ο Αντρέα Μπράντσι βρισκόταν στο στοιχείο του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω