Διάφορες αφορμές συμβίωσης με το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Enyaq στο παρελθόν μάς έδωσαν την ευκαιρία να αντιληφθούμε την αρτιότητα με την οποία η Skoda μπορεί να τοποθετείται σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων αξιοποιώντας τον ρόλο που έχει κερδίσει στον όμιλο VW. Στην περίπτωση του Enyaq Coupe iV που διατίθεται ήδη σε εκδόσεις από 180 ίππους η τοποθέτηση των διακριτικών vRS – τα οποία διαχρονικά υποδηλώνουν την κορυφαία έκδοση απόδοσης ανεξαρτήτως μοντέλου – δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα η οποία δεν αφαιρεί τίποτα από τα στοιχεία πρακτικότητας του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Αισθητικά, η κεκλιμένη γραμμή της οροφής αποφέρει μια πιο χαρακτηριστική και αναμφίβολα ζωηρότερη εμφάνιση (σε σύγκριση με την «κλασική» SUV έκδοση) αλλά και έναν βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,248) που είναι κρίσιμος για την αντίσταση του αμαξώματος στον αέρα, αποφέροντας κέρδος στην κατανάλωση ενέργειας.

Εχουμε να κάνουμε άλλωστε με ένα αυτοκίνητο μήκους 4,65, πλάτους 1,88 και ύψους 1,61 μέτρων που «πατά» σε τροχούς 20 ή 21 ιντσών και χάρη στο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων εξασφαλίζει χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 570 λίτρα (άρα υπολείπεται κατά μόλις 15 λίτρα από τα 585 λίτρα του SUV Enyaq iV). Με αυτά τα δεδομένα το εσωτερικό του είναι αυτονόητα γενναιόδωρο για όλους τους επιβάτες παρά τα ερωτήματα που προκαλεί πάντοτε μια coupe γραμμή οροφής για τον διαθέσιμο χώρο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω