Η νεότερη ενσάρκωσή της, η μετεξέλιξη της 12ης κατά σειρά γενιάς του μοντέλου, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, βάζει αυτονόητα σε πρώτο πλάνο την υβριδική τεχνολογία, Hybrid Electric 5ης Γενιάς, σύμφωνα με την κωδικοποίηση της Toyota, σε δύο παραλλαγές, σε συνδυασμό με κινητήρα βενζίνης είτε 1,8 είτε 2,0 λίτρων και σε ισάριθμες εκδοχές ισχύος, 140 ή 196 ίππων. Ανεξαρτήτως επιλογής, κοινή συνισταμένη των υβριδικών εκδόσεων αποτελούν οι βελτιώσεις στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου των θερμικών κινητήρων, η βελτιστοποιημένη διάταξη του συνόλου, η μικρότερη κατά 14% αλλά και μεγαλύτερης απόδοσης, επίσης κατά 14%, μπαταρία ιόντων λιθίου που συνδυάζεται και με ένα νέο σύστημα ψύξης προς όφελος της ανθεκτικότητάς της στον χρόνο και μιας πιο αδιόρατης λειτουργίας. Το αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων είναι απτό τόσο στα παραπάνω μεγέθη ισχύος και την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα (Hatchback 196 PS) όσο και στα περιβαλλοντικά, καθώς οι χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα διαμορφώνονται σε 3,8 λίτρα/100 χλμ. και 98 γρ./χλμ., αντίστοιχα. Φυσικά δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς και την πολλαπλότητα της Corolla σε επίπεδο αμαξωμάτων που είναι διαθέσιμη σε hatchback, τετράθυρη, station wagon αλλά και SUV παραλλαγή αν συνυπολογίσει κανείς το Corolla Cross.
Έντυπη έκδοση
Autohub
Έντυπη έκδοση