Η δημιουργία μοντέλων που διακρίνονται το καθένα για διαφορετικούς λόγους στο σύμπαν της αυτοκίνησης αποτελεί «νόμο» για την Audi, με το Q3 να δείχνει τον δρόμο ήδη από την αρχή της εμπορικής του πορείας. Αξιοποιώντας το εμπνευσμένο από το κορυφαίο Q8 design του, την ευρηματική διαρρύθμιση του θαλάμου επιβατών με την καθαρή αρχιτεκτονική, τα διαφορετικά στάδια κλίσης των καθισμάτων και την προσαρμοζόμενη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που ποικίλλει από τα 530 έως τα 1.525 λίτρα (αν τα καθίσματα αναδιπλωθούν), το Q3 ήταν από την πρώτη στιγμή ένα υποδειγματικό περιβάλλον διαβίωσης μακριά από το σπίτι και το γραφείο, για να εξελιχθεί στη σημερινή δεύτερη γενιά του σε «πρέπει» στις συγκεκριμένες συμπαγείς διαστάσεις.

Εχοντας μεταμορφωθεί σε ένα από τα μεγαλύτερα SUV στην κατηγορία του, προσφέρει στους επιβάτες του πλούσιο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα, λόγω του μεγάλου μεταξονίου του. Αυτό επηρεάζει θετικά και τη σταθερότητά του σε κάθε είδους διαδρομή δημιουργώντας αυτοπεποίθηση στον οδηγό του ήδη από τη «βασική» έκδοση 35 TFSi με τον κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου που αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Αυτή η συνύπαρξη αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα τόσο στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου με 6,3 λίτρα/100 χλμ. όσο και σε εκείνον των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με 142 γρ./χλμ., μέγεθος που επιτρέπει την ελεύθερη κυκλοφορία καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω