Αντικρίζοντας το νέο Megane Trophy-R δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί πώς θα το αντιμετώπιζε ο παρατηρητής των επόμενων  – λίγων – ετών. Επειτα από περίπου 40 χρόνια συνεχούς τεχνολογικής και hot-hatch εξέλιξης, νέων τάσεων και κοινωνικών μεταβολών, φτάσαμε στο καλοκαίρι του 2019, με δύο εκπροσώπους του είδους που δείχνουν να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο όριο το οποίο είχε τεθεί από την κατηγορία. Το ένα είναι η Mercedes-AMG A45 S των 421 ίππων και των μόλις 1.560 κιλών και το άλλο το εξωτικό, σχεδόν απόκοσμο σε εμφάνιση όσο και σε τιμή Renault, το οποίο αποτελεί μια ακόμη πιο εξεζητημένη πρόταση σε σχέση με τη Mercedes· κάτι σαν ιδανικός αποχαιρετισμός στην εποχή της παντοδυναμίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Αν επίσης αληθεύουν οι πληροφορίες που έρχονται από τη Γαλλία, το Megane Troplhy-R θα είναι το τελευταίο αντίστοιχου ύφους προϊόν με την υπογραφή της Renault Sport, καθώς ο συνδυασμός φορολογικής πολιτικής, περιβαλλοντικών ανησυχιών και των παρεπόμενων νέων κατευθύνσεων μάλλον έχει ήδη κρίνει το μέλλον του και όλων των αντίστοιχων εκδόσεων. Αν όντως επαληθευτούν οι δυσοίωνες προοπτικές, τότε το Megane Trophy-R θα μπορούσε να εκληφθεί ως το θριαμβευτικό επιστέγασμα μιας συναρπαστικής εποχής η οποία πρόσφερε πολλές συγκινήσεις. Μένει λοιπόν να διαπιστωθεί αν οι προδιαγραφές του ανταποκρίνονται στο «μυθικό» status που το περιβάλλει για όλους τους προαναφερθέντες λόγους.

Υψηλού κύρους

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω