Ηταν ακόμη ένα φθινοπωρινό απόγευμα του Οκτωβρίου, με το ημερολόγιο να δείχνει τον αριθμό 28 και εμάς στην Ελλάδα να απολαμβάνουμε την αργία της εθνικής επετείου του «ΟΧΙ» όταν στην διάσημη «Πράσινη Κόλαση» της Γερμανίας, την περίφημη διαδρομή στο Nürburgring-Nordschleife, η Mercedes-AMG κυνηγούσε ένα ακόμη ρεκόρ. Τα σχεδόν 21 χλμ. (20,8 για την ακρίβεια) της διαδρομής με τις 156 στροφές αποτελούν τη Μέκκα της ταχύτητας στην Ευρώπη για αυτοκίνητα παραγωγής με άδεια νόμιμης κυκλοφορίας σε δημόσιο δρόμο και ταυτόχρονα την υπέρτατη οδηγική πρόκληση σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη.

Στις 17:14:31 ακριβώς, ο Maro Engel, οδηγός αγώνων και πρεσβευτής της Mercedes-AMG, βγαίνει στην «πίστα», 29 δευτερόλεπτα πριν αυτή επισήμως κλείσει στις 17:15 για την τελευταία προσπάθεια της ημέρας. Αν και ο Engel είχε ήδη σημειώσει έναν νέο ταχύτερο γύρο αποσπώντας το σχετικό ρεκόρ, έδειχνε ανικανοποίητος. Η εμπειρία του στο Γερμανικό Πρωτάθλημα DTM τον ωθούσε σε ακόμη μία προσπάθεια, για ακόμη έναν ταχύτερο γύρο. Είχε ήδη περάσει στην ιστορία, ωστόσο αυτό δεν τον εμπόδισε να πιέσει περισσότερο βλέποντας πως οι συνθήκες βελτιώνονταν λεπτό προς λεπτό. Ετσι, στην τελευταία του ευκαιρία βελτίωσε τον χρόνο του στο νέο επίσημο ρεκόρ των 6:35,183 λεπτών. Ο χρόνος αυτός – έξι λεπτά, 35 δευτερόλεπτα και 183 χιλιοστά – είναι καλύτερος κατά 8 ολόκληρα δευτερόλεπτα του προηγούμενου ρεκόρ (6:43,300 με μια Porsche 911 GT2 RS), τοποθετώντας τη Mercedes-AMG ONE στο πάνθεον των ρεκόρ όλων των εποχών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω