Η πρώτη παρουσία των Hyundai i20 N Rally 1 Hybrid στα ελληνικά χώματα στην αυγή της νέας, υβριδικής εποχής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ διαφοροποιεί τα αγωνιστικά δεδομένα και ταυτόχρονα υπενθυμίζει στην πράξη πως οι αγώνες λειτουργούν πάντοτε υπέρ της εξέλιξης της αυτοκίνησης προς όφελος του καθημερινού οδηγού.

Το αυτοκίνητο-υπερόπλο με το οποίο οι O. Tanak, T. Neuville και D. Sordo θα διεκδικήσουν τη νίκη έχει απόδοση που προσεγγίζει τους 500 ίππους. Η σχεδίαση και η αεροδυναμική του, ο τρόπος διαχείρισης της ενέργειας και ο έλεγχος του βάρους του αποτελούν ξεχωριστά κεφάλαια σε μια διδακτική διαδικασία εξαιρετικά πολύτιμη όχι μόνο στο κυνήγι των διακρίσεων αλλά και στον τρόπο που τα συμπεράσματα περνούν στα μοντέλα της σειράς N της Hyundai, η οποία σταδιακά δημιουργεί δυναστεία στο πεδίο των επιδόσεων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω