Με την προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες να αποτελεί κορυφαίο ζητούμενο – και πλεονέκτημα – στο πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault δείχνει να γνωρίζει ακριβώς τη συνταγή της επιτυχημένης προσαρμογής στις απαιτήσεις των καιρών. Επενδύοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και προτάσσοντας κάθε μορφή της υβριδικής τεχνολογίας στα Clio, Captur και Arkana, επιστρέφει τώρα στο προσκήνιο των C-SUV με το Austral που διαδέχεται το Kadjar. Βασισμένο στην ίδια αρχιτεκτονική με το Nissan Qashqai αλλά με διακριτές τεχνολογικές και άλλες διαφορές που το καθιστούν εντελώς αυτόφωτο, το γαλλικό μοντέλο άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στην πρώτη μας οδηγική επαφή μαζί του στους δρόμους γύρω από τη Μαδρίτη.

Με μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα και ύψος 1,62 μέτρα το Austral αποτελεί μια εντελώς νέα προσέγγιση στα C-SUV όχι μόνο λόγω της γκάμας των κινητήρων του αλλά και για στοιχεία όπως η προαιρετική τετραδιεύθυνση με τα οποία η Renault συνηθίζει να κλέβει την παράσταση, εκδημοκρατίζοντας τεχνολογίες που παραδοσιακά υπάρχουν σε ακριβότερα μοντέλα. Παράλληλα η αναβάθμιση της θέσης της Renault στην κατηγορία καταδεικνύεται και από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου που είναι νεανικός και ταυτόχρονα μυώδης, αποπνέοντας δυναμισμό χωρίς τις συμβατικές στυλιστικές επιλογές του πρόσφατου παρελθόντος.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω