Διατηρώντας κεκτημένα όπως η ιδανική κατανομή βάρους και η ιδιαίτερη οδική συμπεριφορά που τους εξασφάλισαν ζωτικό χώρο στις ανταγωνιστικές κατηγορίες των Sport Sedan και Sport SUV αντίστοιχα, οι Giulia και Stelvio ανανεώθηκαν προτάσσοντας μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης αλλά και νέες λειτουργίες συνδεσιμότητας και infotainment. Διαθέσιμες στην ελληνική αγορά με χρόνο παράδοσης που προσεγγίζει τις 100 ημέρες από την παραγγελία τους, σε τιμές από 52.500 ευρώ για την Giulia και από 57.000 ευρώ για τη Stelvio με ανταγωνιστικά προγράμματα χρηματοδότησης, καλύπτονται από τετραετή εργοστασιακή εγγύηση (ή για 160.000 χλμ.). Αισθητικά υιοθετούν και οι δύο τη νέα φωτεινή υπογραφή που συναντάμε στην πιο πρόσφατη Alfa Tonale, με τα «3+3»φωτιστικά σώματα Full-LED Adaptive Matrix να είναι αποδοτικότερα και πιο οικονομικά χάρη και στο αυτόματο σύστημα προσαρμογής που ρυθμίζει τη δέσμη φωτισμού σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις οδηγικές συνθήκες. Αντίστοιχα η αναβάθμιση στο εσωτερικό τους εντοπίζεται στον νέο ψηφιακό και πλήρως διαμορφώσιμο πίνακα οργάνων «cannocchialle» των 12,3 ιντσών,σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες «Alfa Connect Services», που παρέχουν δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω Διαδικτύου (Over the Air) και εξασφαλίζουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου (φώτα, κλειδαριές, κατάσταση συστημάτων κ.τ.λ.) από απόσταση μέσω του κινητού τηλεφώνου του οδηγού. Ταυτόχρονα στον βασικό εξοπλισμό των Giulia και Stelvio περιλαμβάνονται συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως μεταξύ άλλων το ενεργό cruise control, το lane assist και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή ατυχημάτων. Στο πεδίο των τεχνικών επιλογών συναντάμε ελαφρά υλικά και έναν συνδυασμό μηχανικών και ηλεκτρονικών συστημάτων (σύστημα μετάδοσης Q4, μηχανικό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης Q2, ανάρτηση Alfa Link, σύστημα πέδησης IBS – Integrated Braking System κ.ά.), που σχετίζονται με την οδηγοκεντρική καταγωγή των μοντέλων τα οποία διατίθενται με βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στην περίπτωση της Giulia διαθέσιμος είναι ο δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων που αξιοποιεί το σύστημα τετρακίνησης Q4, ενώ διαθέσιμο είναι και το turbo diesel σύνολο των 2,2 λίτρων με απόδοση 160 ίππους και κίνηση στους πίσω τροχούς ή 210 ίππους και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τα ίδια μηχανικά σύνολα εφοδιάζουν και τη Stelvio, με την 2.2 TD των 160 ίππων να είναι η μόνη πισωκίνητη επιλογή, καθώς οι εκδόσεις 2.0 ΤΒ των 280 ίππων και 2.2 TD των 210 ίππων συνδυάζονται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης Q4.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω