Τις τελευταίες δεκαετίες η ελληνόκτητη ναυτιλία βρίσκεται αδιάλειπτα στην πρώτη θέση της διεθνούς ναυτιλιακής κατάταξης καταφέρνοντας να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της παρά τις αρνητικές συνθήκες στην επικρατούσα παγκόσμια ναυτιλία και στο διεθνές εμπόριο την τελευταία δεκαετία, την κατά γεωγραφικές περιοχές και χρονικές περιόδους ύφεση της οικονομίας, την πλεονάζουσα χωρητικότητα, τη δυσπραγία στη χρηματοδότηση και άλλες προκλήσεις.

Ο ελληνόκτητος στόλος ανέρχεται σήμερα σε περίπου 5.000 πλοία, χωρητικότητας 390 εκατομμυρίων τόνων deadweight και αντιπροσωπεύει άνω του 21% του παγκόσμιου στόλου και το 53% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΕΕ). Αποτελεί, δε, έναν από τους νεότερους και ποιοτικότερους στόλους. Ο ελληνόκτητος στόλος ελέγχει ειδικότερα το 32% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων, το 23% του παγκόσμιου στόλου φορτηγών πλοίων χύδην φορτίων και το 15% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παραγώγων προϊόντων πετρελαίου. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι πρόκειται πράγματι για το «success story» της Ελλάδας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω