Προϋποθέσεις για υψηλές οικονοµικές επιδόσεις στο µέλλον δηµιουργεί η ΜΕΓΑ έπειτα από ένα σερί ανάπτυξης στον κλάδο προϊόντων προσωπικής υγιεινής. Πρόκειται για µια αµιγώς ελληνική βιοµηχανία η οποία διατηρεί και την έδρα, αλλά και την παραγωγική της µονάδα στη χώρα, ενώ κατάφερε στα χρόνια της κρίσης να κερδίσει ηγετική θέση, να προσφέρει αύξηση απασχόλησης και να αυξήσει θεαµατικά τις πωλήσεις της.

Παράγοντας µια µεγάλη γκάµα ποιοτικών προϊόντων βρεφικής φροντίδας, γυναικείας υγιεινής, περιποίησης ενηλίκων και φροντίδας όλης της οικογένειας (µε καταξιωµένες µάρκες όπως Babylino, EveryDay, Wet Hankies, Sani, Babycare, Pom Pon κ.ά.) η ελληνική βιοµηχανία έχει θέσει τη δική της ξεχωριστή σφραγίδα στον κλάδο προσωπικής υγιεινής στην Ελλάδα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω