Ο δρόμος για το Ταμείο Ανάκαμψης είναι στρωμένος με… ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για τα έργα υποδομών. Τα 32 δισ. ευρώ, που αντιστοιχούν στην Ελλάδα, έρχονται μεν εμπροσθοβαρώς για να στηρίξουν την ανάκαμψη στα πρώτα χρόνια μετά την πανδημία, ζητούμενο όμως είναι να αξιοποιηθούν δημιουργώντας προστιθέμενη αξία. Για τη χώρα μας που δεν διαθέτει την «έξωθεν καλή μαρτυρία» στην αξιοποίηση πόρων, η πρόκληση είναι μεγάλη.

Στο υπό διαμόρφωση πρόγραμμα της ελληνικής κυβέρνησης, που θα έχει «κλειδώσει» προκαταρτικά ως τις 15 Οκτωβρίου, σε έργα υποδομών αναμένεται να αντιστοιχούν 5-7 δισ. ευρώ. Ετσι ο «κουμπαράς» για μεγάλα έργα υποδομών θα φτάσει ως και 17 δισ. ευρώ, συνδυαστικά με το πακέτο των 13 δισ. που έχει ήδη σχεδιάσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με ορίζοντα το 2026.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω