Η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός Λήδα Χαλκιαδάκη μιλάει για την επιστροφή της στη δισκογραφία, τους κινδύνους που απειλούν τον «ψηφιακό» άνθρωπο και την πηγή της αισιοδοξίας της: «Τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά με την τραγική υπόθεση των Τεμπών, αισθάνομαι ότι οι νέοι ξαναγυρίζουν στις αξίες»
Μια έκθεση στην Ελληνοαμερικανική Ενωση μας μυεί στη ζωή και στο έργο του Ανδρέα Βουτσινά, του ανθρώπου που δίδαξε υποκριτική από την Τζέιν Φόντα, τον Μάρλον Μπράντο και τον Αλ Πατσίνο έως τη Δέσπω Διαμαντίδου, τη Μελίνα Μερκούρη και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
Η Πέγκυ Τρικαλιώτη μιλάει για τα δύο έργα στα οποία πρωταγωνιστεί: ένα απλό και ανθρώπινο και ένα πολιτικό και ρηξικέλευθο
Ο καθηγητής Μουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρόεδρος της «Φιλαρμόνιας» Νίκος Μαλιάρας μιλάει για τη συναυλία «Γύρω από τον Σοστακόβιτς» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και την προσφορά της ορχήστρας που προσεχώς κλείνει 10 χρόνια παρουσίας
Ο ηθοποιός Δημήτρης Δρόσος μιλάει για την παράσταση με τον αινιγματικό τίτλο «Η συναρπαστική εξέγερση του Χούλιο Τόγκα» και εξηγεί γιατί είναι δύσκολο να είσαι ηθοποιός στην Ελλάδα
Η Φιλαρέτη Κομνηνού ισορροπεί ανάμεσα στην παρανοϊκή ηρωίδα του Στίβεν Κινγκ που υποδύεται στο θεατρικό σανίδι και την αριστοκρατική πρωταγωνίστρια στη σειρά «Μια νύχτα μόνο» του Mega - Tι την κάνει ευτυχισμένη και τι τη θυμώνει
Ο ιδιοσυγκρασιακός ηθοποιός μιλάει για την παράσταση «Το όνειρο ενός γελοίου», την πολιτική, τα Τέμπη, τη δήλωσή του για τις αμβλώσεις που προκάλεσε αντιδράσεις και εξηγεί γιατί θεωρεί ότι έχουμε έλλειμμα δημοκρατίας.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος εξηγεί γιατί προσπερνά την πολιτική διάσταση της «Δίκης» του Κάφκα στην οποία πρωταγωνιστεί και δίνει τον ορισμό της επιτυχίας: «Κάτι που μου θυμίζει ότι πήγα εκεί που ήθελα να πάω»
Η Ευα Κοτανίδη συναντά τη ζωή της Δαλιδά στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και μιλάει για τη λάμψη και την ευθραυστότητα της γυναίκας που όρισε το γαλλόφωνο τραγούδι και δεν σταμάτησε ποτέ να αναμετριέται με τους δαίμονές της
Ο Γρηγόρης Βαλτινός μιλάει για την παράσταση «Κάθε Τρίτη με τον Μόρι», στην οποία είναι πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης και εξηγεί γιατί ο καθένας μας θα έπρεπε να έχει κάθε πρωί «ένα σπουργιτάκι στον ώμο του»
Η ηθοποιός Κατερίνα Διδασκάλου μιλάει για την αναμέτρηση με την Κλυταιμνήστρα της Γιουρσενάρ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τον ρόλο της Ερατώς στην «Πόρνη από πάνω» που την έχει καθορίσει, τη μητρότητα και τις μεγάλες επιλογές της ζωής της
Ο Σωτήρης Τσαφούλιας, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και η Εφη Μουρίκη μιλούν για το αριστουργηματικό έργο του Εντουαρντ Αλμπι, τον πόλεμο των σχέσεων και τις συνολικές μας ψευδαισθήσεις.
Η Μάρθα Φριντζήλα, μια πολυσχιδής καλλιτέχνιδα, μιλάει για την ασυγκινησία των καιρών μας, τη θολούρα των social media, τη σχέση της με τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη, την αγάπη της για τα «Καλογεράκια» και το «Νερό στη βάρκα»
Ο σκηνοθέτης και ποιητής Θοδωρής Γκόνης υφαίνει το Φεστιβάλ Ακροναυπλίας και μιλάει για την ταυτότητα του θεσμού και τη σύνδεσή του με τους ανθρώπους και τον τόπο
Στην ατομική του έκθεση στην Αστυπάλαια ο εικαστικός Στρατής Ταυλαρίδης εμπνέεται από την αρχέγονη αύρα του νησιού και υμνεί την τέχνη της αφαίρεσης
Η διεθνής ελληνίδα σκηνοθέτρια μιλάει για την «Ελένη» του Ευριπίδη που θα παρουσιάσει στη Νέα Υόρκη και τη δύναμη της αρχαίας τραγωδίας να αγγίζει σύγχρονες πληγές
Το ΒΗΜΑgazino ξεφυλλίζει την πρόσφατη βιβλιοπαραγωγή και προτείνει.
Ο ηθοποιός Μελέτης Ηλίας μιλάει για την παράσταση «Λαπωνία», η οποία «ανοίγει μια συζήτηση από το πώς μεγαλώνουμε ένα παιδί μέχρι τις διαφορετικές νοοτροπίες ανάμεσα στους μεσογειακούς λαούς και τους Βορειοευρωπαίους»
Η καταξιωμένη σκηνογράφος και ενδυματολόγος αποτιμά την επιτυχία της πρώτης της σκηνοθεσίας επάνω στη «Φόνισσα» του Παπαδιαμάντη, αποκαλύπτει το «βλέμμα» της στη νέα ταινία που ετοιμάζει για τον Μίκη Θεοδωράκη και μιλάει για τις αφετηρίες της.
Ο ηθοποιός μιλάει για την αναμέτρησή του με το έργο «Το δάσος» του Ντέιβιντ Μάμετ, τα Τέμπη και τη σχέση του με την πολιτική