Ο Γρηγόρης Βαλτινός υποδύεται τον Μεγαλοδύναμο στο έργο της Ανάτ Γκοβ, «Θεέ μου», και μέσα από την παράσταση μεταφέρει τους προβληματισμούς του, σε ένα κοινό που τον ακολουθεί πιστά, εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες.
Το Πάνθεον επιστρέφει στις ρίζες του και ο Αντώνης Ρέμος ετοιμάζεται να αναλάβει τον πρώτο ρόλο.
Ο Δημήτρης Λιγνάδης ήθελε να συμμετάσχει στην επόμενη δουλειά του Γιώργου Νανούρη.
Κεραυνός εν αιθρία ή το χρονικό μιας αναμενόμενης παραίτησης;
Οι επιχορηγήσεις και πάλι επί τάπητος.
Ενας πρώτος απολογισμός για το Εθνικό Θέατρο, κάπου στη μέση της τρέχουσας σεζόν, έχει και καλά και λιγότερο καλά νέα...
Με τον «Αύγουστο», την τέταρτη παραγωγή στην οποία έχει βάλει τη σκηνοθετική του υπογραφή - δύο που συνεχίζουν από πέρυσι και δύο εφετινές -, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αλλάζει κατηγορία.
Εξήντα χρόνια λειτουργίας κλείνει το καλοκαίρι του 2017 το Φεστιβάλ Φιλίππων και, φυσικά, το γιορτάζει «με κάτι ιδιαίτερο, διαφορετικό, έξω από τα συνηθισμένα, τις εκθέσεις και τα αφιερώματα»
Ο δεύτερος τόμος με τα Θεατρικά του Κώστα Πρετεντέρη παρουσιάζεται την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση στο θέατρο Μικρό Παλλάς,
«Persona»: Η ταινία του Ινγκμαρ Μπέργκμαν, γυρισμένη το 1966, με την Μπίμπι Αντερσον και τη Λιβ Ούλμαν.
Τελικά κάποια πράγματα αξίζει να γίνονται κι ας παίρνουν και κόπο και μόχθο και αγωνία και χρόνο...
Το σενάριο του Μιχάλη Κακογιάννη και η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι δεν μπορεί παρά να δημιουργούν ένα εξαιρετικό μείγμα:
Την «Τρικυμία» του Σαίξπηρ, σε διασκευή, ξεκίνησε να δουλεύει η ομάδα κρατουμένων των φυλακών Κορυδαλλού που εντάχθηκε στο πρόγραμμα συνεργασίας του Εθνικού Θεάτρου με το υπουργείο Δικαιοσύνης.
Μια ιστορία αγάπης και εκδίκησης είναι τα «Ανεμοδαρμένα ύψη» της Εμιλι Μπροντέ, που ανεβάζει στη σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος ο Γιάννης Καλαβριανός, σε δική του διασκευή και σκηνοθεσία. Και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό το πέρασμα από το βιβλίο στη σκηνή.
Ο Σταύρος Ζαλμάς γνωρίστηκε με την Ασπα Καλλιάνη στη Θεσσαλονίκη, στις παραγωγές που έκαναν μαζί στο ΚΘΒΕ.
Ενας κολοσσός της παγκόσμιας λογοτεχνίας, ένα μυθιστόρημα 1.100 σελίδων, είναι οι «Δαιμονισμένοι» του Ντοστογέφκσι που μεταφέρει στη σκηνή του Rex ο Θοδωρής Αμπαζής στη διασκευή της Ελσας Ανδριανού.
Στην Κύπρο...
Με κοινό παρονομαστή το χιούμορ, το αστείο, την ατάκα, το γέλιο, ο Κώστας Πρετεντέρης (Αθήνα, 1926-1978) ξεκίνησε να γράφει από τα δεκαεπτά του χρόνια και δεν σταμάτησε ποτέ.
«Καραμπέτη είναι το μικρό σου όνομα;» τη ρώτησε κάποτε η Αλέκα Κατσέλη, όταν νεαρή ηθοποιός η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη περνούσε από οντισιόν.
Είχα την τύχη να γνωρίσω και να συναναστραφώ τον Σπύρο Ευαγγελάτο από τις αρχές της δεκαετίας του '90. Αφορμή και αιτία ήταν πάντα το θέατρο. Η δουλειά στο Αμφι-Θέατρο, οι παραστάσεις, οι μελέτες, οι έρευνες, τα βιβλία του.